کد خبر: 531091
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۴:۵۰:۵۰
| |

برای ورود به کدام رشته های آرایشگری به ابزار بیشتری نیاز است؟

امروزه نیز با توجه به پیشرفت و تغییرات سریع ابزارها و تجهیزات آرایشگری، رشته های بسیار متنوع و گسترده ای به این دنیای پر از رنگ و طرح اضافه شده است. تمام این رشته ها به قدری تخصصی هستند که برای هرکدام یک دوره آموزش آرایشگری خاص در نظر گرفته شده است.

برای ورود به کدام رشته های آرایشگری به ابزار بیشتری نیاز است؟
کد خبر: 531091
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۴:۵۰:۵۰

آرایشگری حرفه بسیار جذاب و پردرآمدی است که همیشه طرفدارهای خود را دارد. شما در این حرفه همواره این فرصت را دارید که از قدرت خلاقیت خود استفاده کرده و روش و مدل های خاصی را خلق کنید. امروزه نیز با توجه به پیشرفت و تغییرات سریع ابزارها و تجهیزات آرایشگری، رشته های بسیار متنوع و گسترده ای به این دنیای پر از رنگ و طرح اضافه شده است. تمام این رشته ها به قدری تخصصی هستند که برای هرکدام یک دوره آموزش آرایشگری خاص در نظر گرفته شده است.

همچنین، هر رشته ابزار و تجهیزات خاص خود را دارد و هنرجویان با توجه به رشته ای که انتخاب می کنند، باید ابزارهای مورد نیاز آن را نیز تهیه کنند. برخی از رشته ها به ابزارهای کمتر و ارزان تر و برعکس، بعضی دیگر به ابزارهای بیشتر و گران قیمت تری نیاز دارند. ما در این مقاله، رشته های آرایشگری را به شما معرفی می کنیم که تعداد ابزارهای مورد نیاز برای آن بیشتر است و ممکن است برای شروع کسب و کارتان در آن رشته ها به سرمایه زیادی نیاز داشته باشید. بنابراین، بهتر است از ابتدا دید روشنی در این باره بدست آورید و بتوانید درست انتخاب کنید.

کدام رشته های آرایشگری به ابزارهای بیشتری نیاز دارند؟

۱. کاشت و طراحی ناخن

کاشت و طراحی ناخن در واقع دو رشته مجزا هستند که هر کدام کار خاصی را روی ناخن انجام می دهند. کاشت ناخن به اضافه کردن قد ناخن با ابزارها و مواد مختلفی مانند ناخن مصنوعی، فرمر، پودرهای اکریلیک، ژل، سوهان دستی و برقی، بافر، پوشر کوتیکول، پرایمر، بیس کت، تاپ کت و .... گفته می شود.

طراحی ناخن نیز همانطور که از نام آن پیداست با استفاده از ابزارهای مختلف به ایجاد طرح های زیبا روی ناخن می پردازد. از جمله ابزارهای لازم برای رشته طراحی ناخن عبارتند از: ابزارهای مانیکور مانند سوهان های دستی و برقی، بافر، پرایمر، بیس کت و ابزارهای طراحی مانند انواع لاک معمولی، لاک ژل، دستگاه UV، قلم داتینگ، براش در سایزهای مختلف، نوارهای طراحی، نگین، و ابزارهای بسیار متنوع دیگر.

کاشت و طراحی ناخن

۲. آرایش چهره

گریم و میکاپ صورت یا آرایش چهره نیز ار جمله رشته های آرایشگری است که به ابزار بسیار زیادی نیاز دارد. همانطور که می دانید، امروزه لوازم آرایشی و ابزارهای بسیار زیاد و متنوعی برای آرایش صورت به بازار آمده است. کسی که به طور تخصصی در این حرفه فعالیت می کند، باید تمام این ابزارها را تهیه کرده و طرز کار آن ها را بلد باشد.

از جمله ابزار مورد نیاز برای آرایش صورت می توان به این موارد اشاره کرد: رژ لب مایع و جامد، انواع کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، ریمل، خط چشم، بیوتی بلندر، پد و براش آرایشی، ابزار کانتور، سایه چشم، رژ گونه، مداد و سایه چشم، هایلایتر و ابزارهای دیگر.

۳. پاکسازی پوست

شما در دوره آموزش پاکسازی پوست یاد می گیرید که با توجه به نوع پوست مشتری و مشکل پوستی او، بهترین و مناسب ترین روش پاکسازی پوست را برای او انتخاب کنید. بنابراین، باید همیشه تمام ابزار و مواد لازم برای تهیه انواع ماسک های صورت را داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید.

ابزار و لوازمی که برای این رشته باید تهیه کنید شامل انواع مواد گیاهی و شیمیایی است که برای تهیه ماسک های آبرسان، لایه بردار و ... استفاده می کنید. همچنین ابزارهای فیشیال پوست مانند میکرودرم ابریژن، میکرودرم، اتوی صورت و سایر ابزارهای حرفه ای تر مانند مزونیدلینگ، هیدرودرمی، مزووایت و ... است که توسط کلینیک در اختیار شما قرار می گیرد.

۴. اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یا کاشت مژه نیز از رشته‌های آرایشگری مهمی است که به ابزارهای زیادی نیاز دارد. یک مژه کار حرفه ای باید تمام این ابزار را تهیه کند تا بتواند بهترین نتیجه را از کار خود بگیرد.

از ابزارهیا مهم و ضروری برای این رشته می توان به انواع مختلف اکستنشن مژه مانند کلاسیک، والیوم، مگاوالیوم، سه بعدی و انواع دیگر اشاره کرد. دستگاه فر کن برقی، فرچه، سنگ یشم، پد پاک کن، پد بهداشتی، چسب کاشت مژه، وسیله بلند کننده مژه و پنس و.. نیز از سایر ابزارهای لازم برای آموزش اکستنشن مژه هستند.

اکستنشن مژه

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

تمام رشته هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، از رشته های مهم و پرطرفدار آرایشگری هستند که علیرغم نیاز به ابزارهای زیاد و بعضا پرهزینه، باز هم افراد زیادی برای یاد گرفتن آن ها اقدام می کنند. یکی از مهم تریم قدم هایی که برای یاد گرفتن یک رشته آرایشگری باید بردارید، انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای است. چنین آموزشگاهی می تواند شما را به بهترین صورت آموزش داده و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند.

دترلند یکی از همین آموزشگاه هایی است که با سال ها سابقه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری، هنرجویان زیادی را تعلیم داده و روانه بازار کار کرده است. همچنین، این آموزشگاه بسیاری از رشته های مهم و ضروری آراشگری مانند آموزش اکستنشن مو، رنگ و مش، کاشت ناخن، تاتو بدن و صورت، اپیلاسیون و … را برگزار می کند، تمام ابزار و شرایط لازم برای آموزش و تمرین و تکرار را در اختیار هنرجویان قرار می دهد و آن ها را به طور کاملا عملی با ابزار و تکنیک ها آشنا می کند. از دیگر ویژگی های ممتاز دترلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر معتبر فنی و حرفه‌ای
  • آموزش مباحث بر اساس سرفصل های استاندارد آموزشی
  • استفاده از ابزارها و تجهیزات باکیفیت
  • همکاری با مربیان کارآزموده و ماهر
  • ارائه آموزش ها به صورت عملی بر روی مدل های مصنوعی و طبیعی
  • ایجاد شرایط تمرین و تکرار برای هنرجویان
  • برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی
  • پشتیبانی ۶ ماه از هنرجویان برای رفع اشکال و مشاوره برای راه اندازی کسب و کار

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com    اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها