کد خبر: 536284
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۷:۱۹
| |

مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعطای تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از طرح اعطای تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی خبر داد.

اعطای تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی
کد خبر: 536284
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۶:۱۷:۱۹

نادیا صداقت در خصوص جزئیات این طرح گفت: معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده، طی تفاهمات به عمل آمده با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نسبت به تخصیص تسهیلات کارگشایی به زوجین روستایی متولد دهه ۶۰ که تاریخ عقد ایشان از مورخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ تا پایان سال جاری می باشد، اقدام کرده است و زوجین روستایی متولد دهه شصت که تاریخ عقدشان در موعد مذکور می باشد، می توانند با مراجعه به پورتال زیر، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: نیاز به مراجعه حضوری به این دفتر نیست و مشمولین می توانند تنها از طریق این سامانه ثبت نام و منتظر تماس جهت معرفی به بانک باشند. 

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد این اقدام را در راستای حمایت از سیاست های ازدواج در مناطق روستایی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: شرایط اخذ وام ازدواج برای متقاضیان واجد شرایط (زوجین هر دو متولد دهه ۶۰ با تاریخ ثبت عقد رسمی از ۱۵ مهرماه تا پایان اسفند ۱۴۰۰) تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

صداقت تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به لینک مربوطه، با تکمیل فرم و بارگذاری اسناد مورد نیاز در سامانه ازدواج نسبت به ثبت نام دریافت وام اقدام نمایند.

وی با اشاره به شرایط کسب دریافت وام ازدواج ادامه داد: زوجین (زوج و زوجه) باید هر دو متولد دهه ۶۰ باشند، تاریخ عقد رسمی متقاضیان در بازه زمانی ۱۵ مهرماه تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ باشد، زوجین سکونت دائم در مناطق روستایی و عشایری با حداقل پیشینه پنج سال داشته باشند، بارگذاری تصویر عقدنامه در سامانه ازدواج متولدین دهه شصت روستایی در ذیل پورتال معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده الزامی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها