کد خبر: 546701
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۲۱:۳۵:۴۴
| |

پیام تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

صنعت قیر در خدمت توسعه توریسم روستا

انجمن قیر ایران سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به همه خادمان میهن سرافراز به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و با در اختیار دادن ظرفیت تولید قیر شرکت های عضو انجمن، آمادگی خود را برای آبادی مناطق محروم و توسعه راه‌های روستایی به عنوان ضروری ­ترین ابزار گردشگری و توسعه روستایی اعلام می نماید.

صنعت قیر در خدمت توسعه توریسم روستا
کد خبر: 546701
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ۲۱:۳۵:۴۴

کادر پرتلاش بنیاد مسکن با تقویت معابر و آسفالت هزاران کیلومتر راه روستایی اقدامات ارزنده ای برای رفع محرومیت بعمل آورده اند و امید است دیگر سازمان های مرتبط با صنعت گردشگری، توسعه توریسم با محور توسعه روستا را در کنار فعالیت های ارزنده سازمان بنیاد مسکن در دستور کار قرار داده تا بسیاری از مشکلات روستاییان عزیز کشور از قبیل تقویت حیات روستا، ایجاد اشتغال و تقویت درآمد سرانه را فراهم نمایند.

به گزارش روابط عمومی انجمن قیر ایران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ به عنوان اولین نهاد سازندگی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) و با هدف تامین مسکن محرومان، توسعه و عمران روستایی تأسیس گردید.

این نهاد انقلابی با تلاش کارکنان خدوم و زحمت کش طی چهار دهه گذشته، منشاء خدمات فراوان در تامین مسکن، خدمت رسانی به روستاییان و محرومیت زدایی و نماد توسعه و خدمت بی ­منت در مناطق محروم به شمار می ­آید.

در حال حاضر یکی از مشکلات جوانان روستایی کشور عزیزمان موضوع اشتغال و تولید می باشد از سوی دیگر طبیعت بکر و زیبای مناطق روستایی و توسعه فرهنگ بوم گردی، مشتاقان حضور در مناطق دوردست را دو­چندان نموده است که عدم معابر و دسترسی مناسب، مانع حضور بخش زیادی از گردشگران داخلی و خارجی شده است.

بر این اساس، تسهیل در امر گردشگری با تقویت راه­ها، معابر روستایی و آسفالت مناطق دوردست، بستر مناسبی برای اشتغال جوانان روستایی و ممانعت از مهاجرت به شهر­ها خواهد بود.

کادر پرتلاش بنیاد مسکن با تقویت معابر و آسفالت هزاران کیلومتر راه روستایی اقدامات ارزنده ای برای رفع محرومیت بعمل آورده اند و امید است دیگر سازمان­ های مرتبط با صنعت گردشگری، توسعه توریسم با محور توسعه روستا را در کنار فعالیت های ارزنده سازمان بنیاد مسکن در دستور کار قرار داده تا بسیاری از مشکلات روستاییان عزیز کشور از قبیل تقویت حیات روستا، ایجاد اشتغال و تقویت درآمد سرانه را فراهم نمایند.

انجمن قیر ایران این روز را به همه خادمان میهن سرافراز به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و با در اختیار دادن ظرفیت تولید قیر شرکت های عضو انجمن، آمادگی خود را برای آبادی مناطق محروم و توسعه راه‌های روستایی به عنوان ضروری ­ترین  ابزار گردشگری و توسعه روستایی اعلام می نماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها