کد خبر: 565697
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۹:۴۱:۲۱
| |

معتبرترین صرافی خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال بدون احراز هویت

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران بازارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال با آن دست به گریبان هستند، از دست دادن سرمایه در صرافی‌های ناشناخته و غیر معتبر خارجی یا کلاهبرداری‌های با وعده احراز هویت در صرافی‌های خارجی است.

معتبرترین صرافی خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال بدون احراز هویت
کد خبر: 565697
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۹:۴۱:۲۱

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران بازارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال با آن دست به گریبان هستند، از دست دادن سرمایه در صرافی‌های ناشناخته و غیر معتبر خارجی یا کلاهبرداری‌های با وعده احراز هویت در صرافی‌های خارجی است. علی رغم اینکه صرافی‌های داخلی متعددی وجود دارند که خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام می‌دهند، ولی مساله درگاه پرداخت و احراز هویت در این صرافی‌ها باعث شده که تعدادی از کاربران به سمت صرافی‌های نامعتبر و زیرزمینی سوق پیدا کرده و متضرر شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از تریدرهایی هستید که طی فرآیند احراز هویت صرافی‌های خارجی سرمایه خود را از دست داده‌اید، این مطلب را حتما دنبال کنید. امروز می‌خواهیم صرافی معتبری را به شما معرفی کنیم که بستر امنی برای خرید و فروش آنلاین انواع ارز دیجیتال فراهم کرده و مهم‌تر از همه، نیاز به احراز هویت ندارد و می‌توانید معاملات خود را از این طریق به آسانی انجام دهید!

ایکس پی اکسچنج؛ پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

اگر همین حالا به عنوان نمونه کلمه «خرید پرفکت مانی» را در گوگل جستجو کنید، حداقل 10 صرافی ایرانی برای شما نمایش داده می‌شود. طبق قاعده، سایت‌های صفحه اول گوگل معتبر هستند، اما خرید و فروش بدون احراز هویت قابلیتی است که تنها صرافی ایکس پی اکسچنج از آن برخوردار است. ایکس پِی (اکسچنج) یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات خرید و فروش انواع ارز بدون احراز هویت است.

اگر قصد معامله حرفه‌ای ارزهای دیجیتال را دارید و سرمایه شما مبلغ قابل توجهی است یا می‌خواهید ارزهای کمتر شناخته شده را معامله کنید، پلتفرم آنلاین ایکس پی اکسچنج شرایطی امن و حفاظت شده را برای معامله گران ایرانی فراهم کرده که بدون واسطه و با پرداخت حداقل کارمزد، معاملات خود را انجام دهند. خدمات ایکس پی اکسچنج شامل خرید و فروش پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، دوج کوین، تتر و تبدیل سایر ارزهای دیجیتال است که در نشانی xpayex.com به کاربران ارائه می‌شود.

2

7 مزیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایکس پِی (اکسچنج)

سیستم صرافی ایکس پی اکسچنج طوری طراحی شده است که می‌توانید فرآیند خرید و فروش را به آسانی و سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوید. استفاده از خدمات این پلتفرم مزایای مختلفی دارد، از جمله:

احراز هویت اتوماتیک در کمتر از 1 دقیقه

در اغلب صرافی‌های آنلاین ایرانی برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. این مراحل شامل ارسال عکس یا ویدیو سلفی، ارسال شماره تلفن ثابت و اطلاعات هویتی است و معمولاً تایید آنها حداقل 2 ساعت طول می‌کشد. ولی همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم، در ایکس پی اکسچنج خدمات خرید، فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال با احراز هویت اتوماتیک انجام می‌شود.

فرایند احراز هویت در این سایت بدون نیاز به ارسال عکس سلفی و تایید تلفن ثابت و در کمتر از ۱ دقیقه انجام می‌شود. مثلاً برای خرید یا فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت فقط کافی است اطلاعات خود را به ‌صورت صحیح وارد کرده باشید تا به‌ سرعت به پنل کاربری هدایت شده و بتوانید معاملات خود را در بستری امن انجام دهید.

حفاظت از اطلاعات و امنیت سرمایه و حساب مشتریان

حفظ اطلاعات شخصی کاربران و امنیت سرمایه و حساب آنها اولین و مهم‌ترین اولویت این مجموعه است. ایکس پی اکسچنج با رمزگذاری داده‌ها، امنیت اطلاعات و سرمایه کاربران را تضمین می‌کند. در این پلتفرم چیزی تحت عنوان حک اطلاعات معنا ندارد و خیالتان از بابت جابجایی مبالغ زیاد، راحت خواهد بود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته کاربران

یکی دیگر از مزایای این پلتفرم، پشتیبانی 24 ساعته از کاربران برای رفع مشکلات پرداخت و دریافت ارز و ارتباط با آنها از طریق مسیرهای مختلف و در دسترس مانند چت آنلاین، تیکت، واتساپ و... است. اعضای تیم پشتیبانی ایکس پِی در هر ساعتی از شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

امنیت در خرید و فروش‌ها

مزیت دیگر خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سایت ایکس پی اکسچنج امنیت خرید و فروش‌ها است. همان طور که می‌دانید صرافی‌ها کیف پول ارزی نیستند، فقط برای خرید، فروش و تبدیل ارزها نقش واسطه را ایفا می‌کنند. ولی در این سایت رمز اختصاصی کیف پول الکترونیک کاربران کاملاً آفلاین نگهداری می‌شود و در برابر هک ایمن است؛ یعنی امنیت کیف پول‌های شما را هم تضمین می‌کند!

پنل کاربری ریسپانسیو و کاربر پسند

پنل کاربری ایکس پی اکسچنج کاملاً ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد که استفاده از آن را دشوار کرده باشد و حتی کاربران موبایلی هم می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند.

دریافت کارمزد کم و رقابتی

با توجه به رقابتی بودن فضای کار صرافی‌های ایرانی، ایکس پی اکسچنج همچنان سعی می‌کند با دریافت کارمزدهای منصفانه و بسیار کم شرایط مناسبی را برای تریدرها فراهم کند.

پشتیبانی از کلیه کارت‌های عضو شتاب

و اما دیگر مزیت بسیار مهم این پلتفرم برای کاربران ایرانی، امکان واریز و برداشت پول از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب است. یعنی هم می‌توانید با پول رایج ملی ارز بخرید، هم می‌توانید ارز دیجیتال خود را به تومان تبدیل کنید.

3

خدمات معتبرترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال بدون احراز هویت

صرافی آنلاین ایکس پی اکسچنج به ‌صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش ارزهای زیر خدمات ارائه می‌کند:

پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های بین‌المللی دریافت و پرداخت پول است که بعد از تحریم‌ها برای کاربران ایرانی نقش پی پال را ایفا می‌کند. خدمات این سیستم شامل خرید آنلاین از سایت‌های خارجی، امکان ذخیره وجوه نقدی در حسابی امن، دریافت درآمدهای دلاری و خرید ووچر پرفکت مانی می‌شود. کارمزد تراکنش‌های مالی در پرفکت مانی براساس نوع حساب مشتریان متفاوت و حداکثر 1.5% است.

ووچر پرفکت مانی

یکی دیگر از خدمات این صرافی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است. ووچر تا حد زیادی شبیه کارت‌های هدیه است و می‌توانید از آن برای خریدهای آنلاین استفاده کنید. هر ووچر دارای یک کد 16 رقمی اختصاصی، یک کد رقمی فعال سازی و فاقد تاریخ انقضا است. با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید بدون اینکه وجه نقد حمل کنید، به کشورهای خارجی پول جا به جا کنید. این کار با تبدیل ووچر به دلار یا یورو در کشور مقصد امکان پذیر شده است.

دوج کوین

ارز دیجیتال دیگری که برای خرید یا فروش آن می‌توانید از خدمات صرافی ایکس پی اکسچنج استفاده کنید، دوج کوین است. دوج کوین جزو آن دسته از ارزهای دیجیتالی است که در یک ساله اخیر نوسانات مثبتی را تجربه کرده است و ارزش سرمایه گذاری کردن را دارد.

تتر

تتر یکی از استیبل کوین‌های محبوب جهان است که از آن برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر یا تبدیل ریال به ارز و بالعکس استفاده می‌شود. نوسان نرخ تتر بسیار محدود است و قیمت آن معمولاً معادل 1 دلار آمریکا است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها