کد خبر: 599529
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۸:۲۰:۰۱
| |

روزنامه دولت مدعی «رونق بازار» شد؛ مردم برای خرید عید «شور و شوق» دارند!

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «رونق بازار» نوشت: با نزدیک شدن به سال جدید، شور و شوق خرید شب عید بیش از هر زمان دیگر سال در بازار هویداست.

روزنامه دولت مدعی «رونق بازار» شد؛ مردم برای خرید عید «شور و شوق» دارند!
کد خبر: 599529
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۸:۲۰:۰۱

در حالی که افزایش قیمت دلار و گرانی‌های افسارگسیخته موجب نگرانی مردم و ناتوانی آنان در تامین معیشت شده، روزنامه دولتی ایران مدعی «رونق بازار» در شب عید و «شور و شوق» مردم برای خرید سال نو شده است!

به گزارش ایران، ورق‌های تقویم که به اسفند می‌رسند انگار زمان شتاب بیشتری می‌گیرد. اسفند، فقط ماه خانه‌تکانی و انجام کارهای عقب‌مانده نیست، ماه آمادگی برای استقبال از بهار و سال جدید است و البته ماه خریدهای نوروزی و ترافیک. اسفندماه که می‌شود کم‌کم شوق نوروز ولوله‌ای در جامعه می‌اندازد؛ نوروزی که این بار میزبان هلال ماه رمضان است و این تلاقی به بازارها و خیابان‌ها و مغازه‌ها رنگ و بوی دیگری داده است. امسال مردم هم برای تهیه ارزاق عمومی ماه مبارک رمضان و هم برای خریدهای نوروزی و تهیه رخت نوی عید که رسم ایرانی است به بازارها می‌روند و اجناس و کالاهای مورد نیازشان را ورانداز می‌کنند و گرچه گاه برخی قیمت‌های عجیب و غریب را مشاهده می‌کنند ولی هرچه باشد در آستانه بهار، بازار چشم‌انتظار مشتری است و مشتری به دنبال کاسب با انصاف.  

این روزنامه سپس نوشت: با نزدیک شدن به سال جدید، شور و شوق خرید شب عید بیش از هر زمان دیگر سال در بازار هویداست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها