کد خبر: 605369
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۵:۴۷:۳۸
| |

استعفای میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد

به گفته معاون اقتصادی و هماهنگی امور برنامه و بودجه کشور، خبرها مربوط به استعفای میرکاظمی صحت ندارد.

استعفای میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه تکذیب شد
کد خبر: 605369
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۵:۴۷:۳۸

رحیم ممبینی معاون اقتصادی و هماهنگی امور برنامه و بودجه کشور گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ردیف متفرقه‌ای در جدول ۹ به نام اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به مبلغ ۳۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شد.

به گزارش مهر، معاون اقتصادی و هماهنگی امور برنامه و بودجه کشور افزود: درباره رتبه‌بندی معلمان باید توضیح داده شود که تا پایان بهمن ماه از این محل ۳۸ هزار میلیارد تومان، سازمان برنامه و بودجه حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان را به آموزش و پرورش پرداخت کرده است و حدود ۶ هزار میلیارد تومان بابت ۶ ماهه ۱۴۰۰ و حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه بابت ۱۴۰۱ پرداخت کردیم. 

ممبینی ادامه داد: ما رتبه ۱ را تا بهمن ماه هم برای ۱۴۰۱ و هم برای ۶ ماهه اول ۱۴۰۰ عمل کرده‌ایم اما آموزش و پرورش در ۲۷ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بار مالی را به ما اعلام کرد و بر اساس آنچه آنها گفتند، بار مالی رتبه‌بندی معلمان ۴۹ هزار میلیارد تومان است. البته بررسی کارشناسان ما نشان می‌دهد این مبلغ ۵۲ هزار میلیارد تومان می‌شود، هر چند در عمل بیشتر از این می‌شد به همین دلیل جلسه‌ای در حضور میرکاظمی تشکیل شد.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان فردی از جامعه تعجب می‌کنم که گفته می‌شود به معلمان بی توجهی می‌شود. این حرف‌ها دقیق نیست و شبهه ایجاد می‌کند. در هر خانواده ایرانی حداقل یک معلم وجود دارد. همچنین اینکه برخی نمایندگان در صحبت‌های خود اشاره کردند که میرکاظمی استعفا داده است، صحت ندارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها