کد خبر: 644498
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۶:۳۰:۵۴
| |

دبیر جامعه روحانیت مبارز:

هر کس مسئول پرونده تخلف واردات چای است باید مجازات شود

پورمحمدی گفت: پرونده «تخلف در واردات چای» چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه را داشته باشد و هر کس مسئول آن است باید مجازات شود. این مطالبه جدی ماست.

هر کس مسئول پرونده تخلف واردات چای است باید مجازات شود
کد خبر: 644498
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۶:۳۰:۵۴

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: پرونده «تخلف در واردات چای» چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه را داشته باشد و هرکس مسئول آن است مجازات شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با اشاره به پرونده «تخلف در واردات چای»، گفت: این مسئله در هر دولتی که رخ داده باید با قاطعیت و شفافیت رسیدگی شود. در فضای پرمشکل اقتصادی چنین تخصیص ارزی و بروز چنین مسئله‌ای واقعا برای ملت ناگوار و برای ما بسیار نگران‌کننده و فاجعه‌بار است.

وی تصریح کرد: این پرونده چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه را داشته باشد و هر کس مسئول آن است باید مجازات شود. این مطالبه جدی ماست.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به برگزاری جلسه محاکمه سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، گفت: متاسفانه بسیاری از خواص ما هم از عمق خباثت و ماهیت این سازمان آگاهی دقیق ندارند، چه رسد به مردم؛ لازم است در زمینه واکاوی چهره حقیقی این سازمان و معرفی آن به نسل‌های جدید تلاش کنیم تا مبادا آنان خود را تطهیر و یک مجموعه ملی و مبارزاتی معرفی کنند.

پورمحمدی یادآور شد: این جریان مخوف و خطرناک، از همان ابتدای مبارزه حتی در دوران رژیم شاه به اتکای قدرت‌های خارجی کارش را شروع کرد و با پشتوانه نظام فکری و سیاسی مارکسیسم کادرسازی و فعالیت کرد. منافقین در اطلاعیه‌های رسمی خود اعلام کرده‌اند بیش از ۷۸ هزار نفر از نیروهای ارتش، سپاه، ژاندامری، کمیته و مردمی را در جنگ و مناطق غرب کشور شهید یا مجروح کرده‌اند. این عدد غیر از ترورهای داخل کشور و اسرای ما به دست منافقین است که بعداً با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هم ارتباط گرفتند و اسناد گوناگون آن منتشر شد.

وی افزود: این سازمان تروریستی از هیچ جنایتی در راستای اهداف پلید و جاه‌طلبانه خود نگذشته و به هر توطئه و خباثتی دست زده است. باید روزی برسد که سران و رهبران و حامیان این جریان، در پیشگاه ملت محاکمه و مجازات شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • باهذ ارسالی در
    پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

    کی زورش به آقا و آقازاده ها و اژدهای هفت سر فساد وطبقه نوکیسه و تازه بدوران رسیده هزارفامیل می رسد که بصورت موروثی تمام مراکز قدرت و ثروت باد آورده را تصاحب کرده اند و مردم هم در قعر دره فقر و فساد و تبعیض و بی عدالتی و ..فرو برده اند؟!
    اگر پای این ها در کار نبود و شایسته سالاری و قانونگرایی و شفافیت و ازادی های مدنی و احزاب واقعی و ..در ایران حاکم بود و قانون اساسی و قانون از کجا آورده ای اجرا می شد که روزگار مردم این همه نیرو و تار نبود و حرث و نسل و محیط زیست آنها و منابع و درآمدهای آنها از لحاظ کمی و کیفی و برگشت ناپذیر نابود نمی شد.

  • احمد ارسالی در
    پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

    جناب اقای محمدی احتمالا پشت قضیه چای دبش افراد کله گنده و بالادست هستند چون افراد پایین دست دولتی قدرت میلیارد دلاری ندارند من ۴ سال قبل خواستم یک وام ۱۰ میلیونی از بانک ملت بگیرم دو تا ضامن کارمند و ۳ سفته و ۳ تا چک ضمانتی به بانک تحویل دادم که دو میلیون تومان ان مسدود وبعد از دو ماه به من دادند. با ۳میلیارد دلار چند هواپیمای ایر باس می توان خرید؟ من هم برای پسر دانشجوی خودم نمی توانم یک پراید مدل پایین بخرم.البته فرقی هم نداره که این پول از حلقوم انها بیارید بیرون یا نیارید بیرون چون چیزی از این پول به مردم نمی رسه.البته اینهایی که گفتید بسیار خوب و عامه پسند است اما بقول سعدی دو صد گفتار چو نیم کردار نیست.

  • مجید محاوی ارسالی در
    پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

    بله مانند اقای طبری .....

  • نا شناس ارسالی در
    جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲

    خلق را خنده‌امد از این کلامت

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲

    داداش معلومه کی پشت اختلاس چای هست،هرکی جرات داره بگه فردا یا اعدام میشه یا تا اخر عمرش زندانی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها