کد خبر: 165910
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۲:۳۸:۰۰
| |

کومی: رهبری ترامپ «شباهت شگفت‌انگیزی» به باند تبهکاران دارد

رئیس سابق اف‌بی‌آی تاکید کرد، روشی که رئیس‌جمهوری آمریکا برای رهبری دارد، شباهت شگفت‌انگیزی با رئیس دسته خلافکاران دارد.

کومی: رهبری ترامپ «شباهت شگفت‌انگیزی» به باند تبهکاران دارد
کد خبر: 165910
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۲:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش رویترز،‌ جیمز کومی، رئیس اخراجی اداره تحقیقات فدرال آمریکا سه‌شنبه در برنامه سی‌بی‌اس مطالبی را حول محور کتاب جدیدش تحت عنوان "وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری" و نیز یک سری حواشی از کاخ سفید مطرح کرد.

او در پاسخ به سوال استیون کلبر درباره اینکه چطور در کتابش اطرافیان ترامپ را به داشتن رئیس تبهکاران توصیف کرده، گفت: سبک رهبری او در واقع شباهت شگفت‌انگیزی با آن دارد. منظورم این نیست که دونالد ترامپ دست و پا می‌شکند یا مغازه‌داران را کتک می‌زند. منظورم این است که وقتی او رهبری می‌کند، همه چیز حول رئیس می‌چرخد.

کومی تاکید کرد، به نظر می‌رسد ترامپ عوامل خارجی اصلی و بنیادین مثل دین یا تاریخ در زندگی‌اش را از دست داده است که لازمه یک رهبر اخلاقی بودن است. او افزود، ترامپ در صورتی می‌تواند یک رهبر اخلاق‌مدارتر باشد که اطرافش را پر از انسان‌هایی کند که این عوامل خارجی بنیادین را داشته باشند. اما من خوش‌بین نیستم.

جیمز کومی مه سال گذشته در حالی که اف‌بی‌آی درباره ارتباط احتمالی کمپین ریاست جمهوری 2016 ترامپ و مداخله روسیه در انتخابات آمریکا تحقیق می‌کند، به دست ترامپ اخراج شد. روسیه هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا را رد می‌کند و ترامپ هم همدستی یا اقدام نامناسب را بی‌اساس می‌داند.

کلبر با اشاره به اخراج شدن کومی از او پرسید که آیا از این مساله شگفت‌زده شد یا خیر. کومی با خنده پاسخ داد: من خیلی تعجب کردم چون فکر می‌کردم رهبری تحقیقات روسیه دست من است. گرچه روابطمان تیره شده بود اما دلیلی نداشت اخراج شوم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها