کد خبر: 221975
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

حلقه محاصره در تحقیقات پرونده ترامپ تنگ‌تر می‌شود

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از کوهن خبر داد دونالد ترامپ از نشست ژوئن 2016 با گروهی از روس‌ها که برای ارائه اطلاعاتی علیه رقیبش هیلاری کیلنتون در برج ترامپ برگزار شد اطلاع داشته است. کوهن در این رابطه تاکید کرد آمادگی دارد تا در برابر رابرت مولر، بازپرس مخصوص پرونده، ادعای خود را مبنی بر کمک روس‌ها به برنامه انتخابات ترامپ ثابت کند.

حلقه محاصره در تحقیقات پرونده ترامپ تنگ‌تر می‌شود
کد خبر: 221975
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا راز خطرناک جدیدی را افشا کرد نیویورک تایمز از آغاز ابعاد جدیدی از تحقیقات بازپرس مامور پرونده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از کوهن خبر داد دونالد ترامپ از نشست ژوئن 2016 با گروهی از روس‌ها که برای ارائه اطلاعاتی علیه رقیبش هیلاری کیلنتون در برج ترامپ برگزار شد اطلاع داشته است. کوهن در این رابطه تاکید کرد آمادگی دارد تا در برابر رابرت مولر، بازپرس مخصوص پرونده، ادعای خود را مبنی بر کمک روس‌ها به برنامه انتخابات ترامپ ثابت کند.

در مقابل رودی جولیانی، وکیل ترامپ هم در واکنش به گفته‌های کوهن به رویترز گفت: نمی‌توان سخنان او را باور کرد، اگر مولر بخواهد به گفته‌های وی تکیه کند، همه پرونده را از بین خواهد برد.

در همین راستا، روزنامه نیویورک‌تایمز خبر داد بازپرس ویژه، رابرت مولر توییت‌های ترامپ را در راستای این پرونده بررسی می‌کند. این روزنامه به نقل از 3 منبع آگاه مختلف نوشت: مولر هم‌اکنون بر توییت‌های رئیس‌جمهور علیه «جف سشنز»، وزیر دادگستری و «جیمز کومی»، مدیر دفتر تحقیقات فدرال که مه 2017 توسط ترامپ برکنار شد متمرکز شده است.

پیش‌تر کریستوفر رای، مدیر دفتر تحقیقات فدرال آمریکا در روز 18 جولای (9 روز پیش) اعلام کرده بود این دفتر همچنان بر موضع خود در رابطه با دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا پافشاری می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها