کد خبر: 226862
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۵:۴۲:۰۰
| |

پیشنهاد کره شمالی به آمریکا؛ ابتدا باید قرارداد صلح امضا کنیم

روزنامه «نودون سینمون» چاپ کره شمالی در یادداشتی که امروز جمعه منتشر شد بر اهمیت امضای قرارداد صلح بین واشنگتن و پیونگ‌یانگ تاکید کرد.

پیشنهاد کره شمالی به آمریکا؛ ابتدا باید قرارداد صلح امضا کنیم
کد خبر: 226862
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۶ ۱۵:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| کره شمالی از آمریکا خواست تا دو کشور قرارداد صلح امضا کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، روزنامه «نودون سینمون» چاپ کره شمالی در یادداشتی که امروز جمعه منتشر شد بر اهمیت امضای قرارداد صلح بین واشنگتن و پیونگ‌یانگ تاکید کرد.

در این یادداشت که راشا تودی آن را منتشر کرد ضمن تاکید بر اهمیت کاهش تنش در شبه جزیره کره آمده است: هیچ دلیلی برای نادیده گرفتن توافق صلح وجود ندارد، این یک روند بااهمیت است که می‌تواند به کاهش تنش و گسترش صلح دائم در شبکه جزیره کره کمک کند.

در این حال پایگاه اطلاع‌رسانی و تبلیغات خارجی کره شمالی (Meari) هم در تحلیلی تاکید کرد در سایه نبود توافق صلح هر حادثه کوچکی می‌تواند به یک بحران تبدیل شود و در صورتی که چنین امری رخ دهد شرایط بین شمال و جنوب و ایالات متحده به دوره قبل (پیش از امضای توافق بین رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی) باز خواهد گشت و شاهد افزایش تشنج و تقابل خواهیم بود.

پیش از این «سی‌ان‌ان» خبر داده بود که پیونگ‌یانگ تمامی پیشنهادهای آمریکا را در رابطه با اجرایی کردن توافق امضاشده بین رهبران دو کشور برای خلع سلاح هسته‌ای در شبه جزیره کره رد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها