کد خبر: 272520
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

کتاب جدیدی درباره زندگی رئیس‌جمهور ایالات متحده منتشر شد

تلاش ترامپ برای افزایش محبوبیت داخلی

زندگی خصوصی دونالد ترامپ طی چند سال گذشته در قالب کتاب جدیدی منتشر شد.

تلاش ترامپ برای افزایش محبوبیت داخلی
کد خبر: 272520
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زندگی خصوصی دونالد ترامپ طی چند سال گذشته در قالب یک کتاب جدید منتشر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، مجله مشهور «People» در گزارشی در این رابطه خبر داد در کتاب زندگی ترامپ تلاش شده تا بر خلاف آنچه که در رسانه‌ها گفته می‌شود رابطه ترامپ با همسرش ملانیا خوب وحتی عالی نشان داده شود.

لورنس لیمر که این کتاب را تحت عنوان «مارلاگو؛ داخل دروازه‌های سلطه در کاخ ریاست جمهوری ترامپ» منتشرکرده تلاش دارد تا با انتشار برخی از داستان‌های مربوط به زندگی این قطب ساخت‌وساز در آمریکا نحوه رسیدن ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا را برای خوانندگان تشریح کند.

این نویسنده برخلاف تمام گزارش‌های منتشر شده در رابطه با سردی شدید روابط بین ملانیا و دونالد ترامپ ادعا می‌کند آنها در استراحتگاه ریاست‌جمهوری دست در دست هم قدم می‌زنند بدون آنکه توجهی به اطراف خود داشته باشند.

از میان دیگر خاطرات منتشرشده در این کتاب، اخراج سرآشپز استراحتگاه به دلیل پخت یک استیک به شکلی که ترامپ می‌خواست یا اخراج یک سر آشپز دیگر به دلیل یک بشقاب سالاد سزار است.

این کتاب که گفته می‌شود اقدام پیش‌دستانه ترامپ برای حفظ محبوبیت خودش جهت حضور دوباره در کاخ سفید تهیه شده، در حالی این داستان‌ها را بازگو می‌کند که گزارش‌های منتشر شده از درون کاخ سفید نشان می‌دهند ملانیا که در سال 2005 با دونالد ازدواج کرد و بارون را از او به دنیا آورده در اتاقی مجزا در کاخ سفید و جدا از دونالد ترامپ زندگی می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها