کد خبر: 281563
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۴ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

هشدار صریح واشنگتن به بیروت در مورد حزب‌الله

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در سفر اخیر خود به لبنان به مسئولان لبنانی نسبت به وجود کارخانه‌های تولید موشک متعلق به حزب‌الله در خاک این کشور هشدار داد.

هشدار صریح واشنگتن به بیروت در مورد حزب‌الله
کد خبر: 281563
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۴ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در سفر اخیر خود به لبنان به مسئولان لبنانی نسبت به وجود کارخانه‌های تولید موشک متعلق به حزب‌الله در خاک این کشور هشدار داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌های عربی به نقل از باراک رافید خبرنگار شبکه 13 تلویزیون اسرائیل خبر دادند این مسئله دستور کار سفر اخیر پمپئو به بیروت هم بود.

بر اساس ادعای این روزنامه‌نگار اسرائیلی، اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌ای توسط بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در این رابطه در اختیار پمپئو قرار گرفت و با همین اطلاعات پمپئو به بیروت سفر و با سعد حریری نخست‌وزیر لبنان گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه آمریکا در دیدار خود با نخست‌وزیر لبنان به او هشدار داد وجود کارخانه ساخت موشک‌های نقطه‌زن در خاک لبنان تهدیدی برای امنیت لبنان محسوب شده و خطر تنش‌آفرینی با اسرائیل را هم بالا می‌برد.

گفتنی است آمریکا به همراه شماری از متحدان منطقه‌ای مدتی است که رویکرد حزب‌الله‌هراسی داخلی را در لبنان در دستور کار خود قرار داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها