کد خبر: 289679
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۹:۵۳
| |

تلفات شمارش آرای انتخابات اندونزی به 367 نفر رسید

«کمیسیون ملی انتخابات» اندونزی اعلام کرد که تلفات انتخابات 28 فروردین در این کشور به 367 کشته افزایش یافته است و 2151 کارگر مامور شمارش آرا هم دچار بیماری شده‌اند.

تلفات شمارش آرای انتخابات اندونزی به 367 نفر رسید
کد خبر: 289679
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۹:۵۳

اعتمادآنلاین| تلفات انتخابات هفدهم آوریل (28 فروردین) اندونزی که برای اولین بار به صورت همزمان انتخابات ریاست‌جمهوری، پارلمانی و نمایندگی محلی و منطقه‌ای در این کشور برگزار شد، همچنان رو به افزایش است و تعداد کشته‌ها به حدود 370 نفر رسیده است.

«کمیسیون ملی انتخابات» اندونزی امروز سه‌شنبه آمار تازه‌ای از تلفات انتخابات اخیر در این کشور ارائه داد.

هفدهم آوریل (28 فروردین) اندونزی برای اولین بار به صورت همزمان انتخابات ریاست‌جمهوری، پارلمانی و نمایندگی محلی و منطقه‌ای را برگزار شد و دولت اندونزی 7 میلیون نفر را برای رسیدگی به روند برگزاری انتخابات با بیش از 810 هزار صندوق رأی به کار گرفت.

«عارف رحمان حکمی» سخنگوی کمیسیون ملی انتخابات اندونزی اعلام کرد که تا روز سه‌شنبه تعداد تلفات انتخابات در این کشور به 367 نفر افزایش یافت و 2151 تن از کارگران مامور شمارش آرا هم دچار بیماری شده‌اند.

به گفته این مقام اندونزیایی، هفتاد درصد از فوت‌‌شدگان بالای چهل سال داشتند و در نتیجه خستگی ناشی از ساعت‌های طولانی کار جان باختند.

دولت اندونزی که با انتقادهای گسترده احزاب اپوزیسیون مواجه شده، پیشتر اعلام کرد که به خانواده هر جان‌باخته 2500 دلار غرامت پرداخت می‌کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها