کد خبر: 308141
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۹:۲۶:۳۸
| |

پادشاه مراکش به نشست مکه نمی‌رود

منابع آگاه اعلام کردند که پادشاه مراکش در نشست فوق‌العاده سران کشورهای عربی در مکه مکرمه شرکت نخواهد کرد.

پادشاه مراکش به نشست مکه نمی‌رود
کد خبر: 308141
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۹:۲۶:۳۸

اعتمادآنلاین| روزنامه مراکشی «هسپرس» به نقل از منابع خود نوشت که محمد ششم، پادشاه مراکش در نشست سران کشورهای عربی که قرار است فردا (پنجشنبه) (سی‌ام ماه مه) در مکه مکرمه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

این روزنامه مراکشی به نقل از منابع خود همچنین گزارش داد که قرار است شاهزاده مولای رشید، برادر محمد ششم به نمایندگی از او در سی‌و یکمین دور نشست سران عربی که سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای مشارکت در آن دعوت است، شرکت خواهد کرد.

منابع این روزنامه اعلام کردند که مراکش از دعوت پادشاه عربستان برای برگزاری این نشست فوق‌العاده سران کشورهای عربی در مکه حمایت کرد و مراکش جزو نخستین کشورهای عربی بود که با برگزاری این نشست با وجود برخی از اختلافات گذرا با کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس طی دوره اخیر موافقت کرد.

این روزنامه به نقل از منابع آگاهش نوشت: مراکش قرار است که در این نشست شرکت کند. این دور از نشست سران کشورهای اسلامی در شرایط خطرناکی برگزار می‌شود و برخی از کشورهای اسلامی عضو شاهد مداخله در امور داخلی‌، عملیات تروریستی و همچنین خروج از موضع عربی یکپارچه درخصوص طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها