کد خبر: 315957
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۷:۱۰:۰۰
| |

بازرس مولر به مجلس نمایندگان آمریکا احضار شد

ظاهرا پرونده تبانی ترامپ با روسیه هنوز باز است چرا که مجلس نمایندگان آمریکا بازرس مولر را برای ارائه پاره‌ای توضیحات به این مجلس احضار کرد.

بازرس مولر به مجلس نمایندگان آمریکا احضار شد
کد خبر: 315957
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ ۰۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در راستای درخواست برخی نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر استیضاح ترامپ رئیس‌جمهور این کشور، «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا برای شهادت به مجلس نمایندگان آمریکا احضار شد.

«جرالد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا و «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی در بیانیه ای مشترکی اعلام داشتند: مولر برای شهادت و ارائه پاره ای توضیحات در جلسه علنی مجلس نمایندگان آمریکا احضار شده است. وی در برابر کمیته اطلاعاتی و قضایی این مجلس شهادت خواهد داد.

هر چند این گزارش شواهد کافی برای ارتباط بین کمیته انتخاباتی ترامپ و مسکو نیافته است ولی به مواردی اشاره دارد که ترامپ سعی داشته در روند تحقیقات مولر دخالت هایی انجام دهد. این در حالیست که هنوز تاثیر دخالت های مذکور در نتیجه این امر مشخص نشده است.

در حالی که گزارش مولر هیچگاه اتهام وارد به ترامپ مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات 2016 را تایید نکرده است دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال استیضاح ترامپ هستند.

شیف اظهار داشت: تنها یک گزارش مکتوب و بیانیه ای 10 دقیقه ای بدون امکان پرسیدن سوال های لازم کافی نخواهد بود.

مولر هنوز به این بیانیه پاسخی نداده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها