کد خبر: 317236
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۴:۵۳:۳۹
| |

سناتور دموکرات از حضور پرحاشیه ایوانکا ترامپ در نشست گروه‌20 انتقاد کرد

نماینده دموکرات نیویورک از رئیس‌جمهور آمریکا برای حضور دختر و دامادش در نشست گروه 20 در ژاپن انتقاد کرد.

سناتور دموکرات از حضور پرحاشیه ایوانکا ترامپ در نشست گروه‌20 انتقاد کرد
کد خبر: 317236
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۴:۵۳:۳۹

اعتمادآنلاین| الکسندریا اکاسیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای به همراه بردن ایوانکا، دخترش و جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد خود به نشست گروه 20 در ژاپن انتقاد کرد و گفت این اقدام ترامپ به موضع دیپلماتیک ما آسیب می‌زند.

نماینده دموکرات نیویورک در پیامی که روز گذشته در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: این ممکن است برای برخی شوکه آور باشد، اما دختر کسی بودن در واقع یک شرایط حرفه‌ای را ایجاد نمی‌کند. این به موضع دیپلماتیک ما آسیب می‌زند. آمریکا نیاز دارد که رئیس جمهور ما در نشست گروه بیست مشغول به کار باشد.

اظهارات کورتز پس از آن بیان شد که کاخ ریاست جمهوری فرانسه ویدئویی را منتشر کرد که در آن ایوانکا ترامپ در گفتگویی با حضور امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، ترزا می، نخست وزیر انگلیس و کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول حضور داشتند.

تد لیو، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا نیز روز یکشنبه در توئیتر نوشت مایل است توضیحات ایوانکا ترامپ را درباره این ویدئو بشنود. وی همچنین در این پیام توئیتری از ایوانکا ترامپ خواست که توضیح دهد چرا جرد کوشنر همچنان دارای مجوز‌های امنیتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها