کد خبر: 331221
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

نماینده سابق کنگره آمریکا:

عمر نژادپرستی در آمریکا به قدمت تاریخش است/ اگر از خواب بیدار نشویم، همه در همین خواب کشته خواهیم شد

بتو اورورک، نماینده سابق تگزاس که روز پنجشنبه در محل تیراندازی در ال‌پاسو حضور پیدا کرده بود، نژادپرستی و خشونت‌های مسلحانه را تهدیدی حیاتی برای ایالات متحده اعلام کرد و گفت به راه خود برای مبارزه با این پدیده ادامه خواهد داد.

عمر نژادپرستی در آمریکا به قدمت تاریخش است/ اگر از خواب بیدار نشویم، همه در همین خواب کشته خواهیم شد
کد خبر: 331221
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده سابق کنگره آمریکا اعلام کرد عمر نژادپرستی در کشورش به قدمت تاریخ آن است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، بتو اورورک نماینده سابق تگزاس که روز پنجشنبه در محل تیراندازی در ال‌پاسو حضور پیدا کرده بود، نژادپرستی و خشونت‌های مسلحانه را تهدیدی حیاتی برای ایالات متحده اعلام کرد و گفت به راه خود برای مبارزه با این پدیده ادامه خواهد داد.

این سیاستمدار دموکرات آمریکا، که برای بازپس‌گیری کرسی‌اش در کنگره از رقیب جمهوری‌خواه خود تلاش می‌کند، گفت: اگر از خوابی که در آن هستیم بیدار نشویم، همه در همین خواب کشته خواهیم شد.

او که سخنانش در پایگاه اطلاع‌رسانی «The Hill» منتشر شد، کنگره و دولت فدرال را به دلیل ناکارآمدی در تصویب قوانین قاطع علیه این مسائل مورد ملامت قرار داد.

در مقابل، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا عاملان حوادث تیراندازی و کشتار مسلحانه در کشورش را که همچنان رو به افزایش است، افرادی دارای اختلالات روانی توصیف کرد و خواستار احداث بیمارستان‌های روانی بیشتری در کشور شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها