کد خبر: 337677
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۱:۱۲:۲۴
| |

ترامپ:

شهردار بی‌کفایت لندن در امور ما دخالت نکند

دونالد ترامپ در پاسخ به اظهارات انتقادی اخیر «صادق خان» شهردار لندن، او را «بی‌کفایت و بسیار بد» خواند و عدم دخالت او در مسائل مربوط به آمریکا را خواستار شد.

شهردار بی‌کفایت لندن در امور ما دخالت نکند
کد خبر: 337677
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۱:۱۲:۲۴

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به انتقادهای تند شهردار لندن و همچنین تاکیداتش بر به خطر افتادن جهان به دلیل مواضع ترامپ و همفکرانش پاسخ داده است.

ترامپ در پیامی توییتری علیه شهردار پایتخت انگلیس نوشت: «به صادق خان شهردار بی کفایت لندن برخورده است که من روز گذشته یک دور خیلی سریع گلف بازی کردم. بسیاری ساعت‌ها تمرین می‌کنند یا برای هفته‌ها به سفر می‌روند اما من به یکی از زمین‌های بازی خودم سر زدم که خیلی هم کم هزینه است. رئیس‌جمهور (باراک) اوباما (برای وقت گذرانی و تعطیلات) با هواپیما به هاوایی می‌رفت».

رئیس‌جمهور آمریکا که سابقه طولانی در نوشتن غلط‌های املایی در پیام‌های توییتری خود دارد، در توییت خود علیه شهردار لندن، نام او را غلط نوشته است.

او نوشت: « (صادق) خان باید روی جرایم ناشی از چاقوکشی که در لندن از کنترل خارج شده است، تمرکز کند. مردم حتی درباره قدم زدن در خیابان‌های (لندن) نگرانی دارند. او یک شهردار بسیار بد است و باید در مسائل ما (آمریکا) دخالت نکند».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها