کد خبر: 348034
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۰:۲۴:۰۰
| |

سرکنسول ایران در کربلا:

راه‌اندازی موکب‌ها از زمان تعیین‌شده عقب نیست

سرکنسول ایران در کربلا با اشاره به نگرانی‌ها در برپایی موکب‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: موکب‌ها از زمان تعیین‌شده عقب نیستند.

راه‌اندازی موکب‌ها از زمان تعیین‌شده عقب نیست
کد خبر: 348034
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «میرمسعود حسینیان» سرکنسول جمهوری اسلامی در کربلا درباره آخرین وضعیت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: آمادگی‌ها برای برگزاری مراسم اربعین انجام شده است و در زمان باقی‌مانده به این روز، آخرین کارها نیز در حال انجام است.

حسینیان با اشاره به نگرانی‌ها در برپایی موکب‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: آنچه مربوط به اقدامات ما بوده است از اول محرم آغاز شد. شما می‌توانید نمونه آن را در حذف ویزای ورود به عراق ببینید. آنچه امروز درباره نگرانی از برپایی موکب‌ها مطرح می‌شود نشانه آن است که ما زود خود را آماده کرده‌ایم.

او ادامه داد: موکب‌ها از زمان تعیین‌شده عقب نیستند. خود عراقی‌ها جز اهالی بصره هنوز حرکت خود را شروع نکرده‌اند و طبیعی است که هنوز موکب‌ها کار خود را آغاز نکرده باشند.

سرکنسول کشورمان در کربلا تاکید شد: مراسم اربعین چیزی حدود 10 روز مانده به اربعین، یعنی از 17 مهرماه شروع می‌شود و برای خود عراقی‌ها طبعاً این مراسم یک هفته زمان می‌برد؛ اما ما برای اربعین از مدت‌ها پیش آماده شده بودیم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها