کد خبر: 365768
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۱۵:۳۵:۴۴
| |

کتائب حزب‌الله عراق:

حمله به مقبره «محمدباقر حکیم» توطئه جدید برای سوزاندن عراق است

کتائب حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای به حمله به مقبره محمد باقر حکیم واکنش نشان داد و آن را توطئه جدیدی برای سوزاندن مرکز و جنوب عراق توصیف کرد.

حمله به مقبره «محمدباقر حکیم» توطئه جدید برای سوزاندن عراق است
کد خبر: 365768
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ۱۵:۳۵:۴۴

اعتمادآنلاین| کتائب حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای به حمله به مقبره محمدباقر حکیم واکنش نشان داد و آن را توطئه جدیدی برای سوزاندن مرکز و جنوب عراق توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: کتائب حزب‌الله مراتب انزجار و محکومیت خود را از حمله جنایتکارانه به مقبره محمد باقر حکیم در نجف اشرف از سوی گروه ضاله انحرافی اعلام می‌دارد. این گروه ضاله به تظاهرات‌کنندگان مسالمت آمیز ربطی ندارد و به طرف‌های بعثی که محمد باقر حکیم علیه آنها مبارزه کرده است، وابسته است؛ این گروه طرف‌های تکفیری هستند که محمد باقر حکیم را ترور کردند.

کتائب حزب‌الله عراق بیان کرد: این حمله عمدی برای ملت عزیز ما روشن می کند که محور شرارت صهیونیستی-آمریکایی-سعودی مرحله جدیدی از توطئه برای سوزاندن شهرهای مرکز و جنوب به دست گروه‌های جنایتکار و خرابکار خود را شروع کرده است که هدف شعله‌ور کردن جنگ داخلی است. این موضوعی است که مرجعیت درباره آن هشدار داده و از همه خواسته است با آن مقابله کنند.

گفتنی است که معترضان افراطی و خشونت طلب در نجف اشرف بخشی از مقبره و مجتمع فرهنگی شهید آیت الله محمدباقر حکیم، رییس فقید مجلس اعلای اسلامی عراق را به آتش کشیدند. تعدادی از گروه‌های خشونت طلب بعد از ظهر پنجشنبه با ورود به داخل مجتمع فرهنگی به بخشی از این ساختمان آسیب زده و قسمت‌هایی از آن را آتش زدند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها