کد خبر: 375752
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۵۲:۴۵
| |

«واشنگتن پست» از آغاز تدارک آمریکا برای تحریم عراق خبر داد

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به نقل از منابع مطلع خبر داد، مقام‌های ارشد دولت «دونالد ترامپ» تهیه پیش‌نویس برای اعمال تحریم‌ها علیه عراق را آغاز کردند.

«واشنگتن پست» از آغاز تدارک آمریکا برای تحریم عراق خبر داد
کد خبر: 375752
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۵۲:۴۵

اعتمادآنلاین| بعد از ابراز خشم دولت آمریکا و شخص رئیس‌جمهور این کشور از تصمیم دولت و پارلمان عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق و تهدید او به اعمال تحریم‌ها علیه عراق، سه منبع مطلع آمریکایی از آغاز تدارک واشنگتن برای وضع تحریم‌ها علیه عراق خبر داد.

«واشنگتن پست» با اشاره به تهدید آمریکا برای اعمال تحریم علیه عراق به دلیل تصویب طرح اخراج نیروهای خارجی و آمریکایی در پارلمان عراق خبر داد: «مقام‌های ارشد دولت (دونالد ترامپ) تهیه پیش‌نویس وضع تحریم‌ها علیه عراق را آغاز کرده‌اند».

پارلمان عراق در جلسه رای‌گیری عصر روز یکشنبه هفته جاری طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کرد.

«عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق در جلسه رای‌گیری پارلمان این کشور برای تصویب طرح اخراج نیروهای خارجی از کشورش، خواستار خروج فوری نیروهای آمریکایی از عراق شد و گفت: «منفعت عراق و آمریکا ایجاب می‌کند که نیروهای خارجی عراق را ترک کنند».

او با تاکید بر اینکه حضور نیروهای آمریکایی در عراق بر مبنای مبارزه با داعش و آموزش نیروهای عراقی است، افزود، نوع نگاه آمریکا به عراق در رابطه با سیاست‌هایش در قبال ایران، محکوم است

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها