کد خبر: 378620
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۲:۲۳:۵۳
| |

پسر ریگان: اگر پدرم زنده بود، از وجود «ترامپ» خجالت‌زده و شرمسار می‌شد

پسر چهلمین رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخت و وضعیت حزب جمهوری‌خواه را «در حال مرگ» توصیف کرد.

پسر ریگان: اگر پدرم زنده بود، از وجود «ترامپ» خجالت‌زده و شرمسار می‌شد
کد خبر: 378620
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۲:۲۳:۵۳

اعتمادآنلاین| «رون ریگان» پسر رونالد ریگان، چهلمین رئیس‌جمهور آمریکا گفت اگر پدرم زنده بود، از وجود ترامپ خائن خجالت زده و شرمسار می‌شد و نمی‌خواست که جمهوری‌خواهان به رئیس جمهور کنونی رای دهند.

رون ریگان، پسر 61 ساله رونالد ریگان، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا از ایتالیا جایی که نیمی از عمر خود را در آنجا سپری کرده است در مصاحبه اختصاصی با این روزنامه گفت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور بی‌کفایت و خائنی است که اکنون کاخ سفید را اشغال کرده است. او مایه ننگ برای دفتر ریاست جمهوری است.

او گفت: حزب جمهوری‌خواه در این مرحله، به دلایل متعدد مرتبط با دونالد ترامپ، یک حزب سیاسی کاملاً نامشروع است که فقط شامل مشتی از خائنان متملق است که تبلیغاتی را تکرار می‌کنند تا از این مرد کوچک ناپاک که کاخ سفید را اشغال کرده است دفاع کنند.

ریگان افزود: این از همه لحاظ شرم‌آور است. این یک حزب در حال مرگ است. آن‌ها یا باید خود را کاملاً بازسازی کنند یا در نهایت ناپدید خواهند شد. اگر این روند ادامه پیدا کند، در طی یک دهه، حزب جمهوری‌خواه به یک گروه حاشیه و جزئی تبدیل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها