کد خبر: 393520
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۵۴:۳۰
| |

تشکیلات خودگردان از اقدام آمریکا در تغییر نام ساکنان فلسطینی قدس شرقی انتقاد کرد

نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی انتشار گزارش وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد،  هرگونه تلاشی برای تحریف تاریخ و حقیقت به کسی مشروعیت نمی‌بخشد و تاریخ ملت فلسطین را تغییر نخواهد داد.

تشکیلات خودگردان از اقدام آمریکا در تغییر نام ساکنان فلسطینی قدس شرقی انتقاد کرد
کد خبر: 393520
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۵۴:۳۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا درباره تغییر نام شهروندان فلسطینی در شهر قدس شرقی به"مقیمان عرب" را تلاشی بی‌ثمر از سوی دولت واشنگتن برای پیاده‌سازی طرح مردود و مرده معامله قرن دانست.

به گزارش سایت العهد، نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی انتشار گزارش وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد، هرگونه تلاشی برای تحریف تاریخ و حقیقت به کسی مشروعیت نمی‌بخشد و تاریخ ملت فلسطین را تغییر نخواهد داد.

وی تاکید کرد، جایز نیست قوانین و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی که در همه آنها تاکید شده قدس بخش جدایی ناپذیر اراضی فلسطین اشغالی است، زیر پا گذاشته شود.

ابوردینه تصریح کرد: این سیاست آمریکا که به نفع اسرائیل جانبداری کور می‌کند، چالشی پیش‌روی قطعنامه‌های شورای امنیت به ویژه قطعنامه 2334 و قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل صادره در تاریخ 29/11/2012 است که در آن فلسطین با اکثریت قریب به اتفاق عضو ناظر سازمان ملل عنوان شده است و این نقض فاحش مشروعیت بین‌المللی و نظام جهانی است.

وی تاکید کرد: ادامه تلاش‌های مذبوحانه دولت آمریکا، صلح و امنیت و ثبات برای کسی به ارمغان نخواهد آورد و یاری رساندن به ملت فلسطین و رهبری آن را سلب نخواهد کرد. فلسطینی‌ها قادر به شکست این توطئه هستند همانطور که توطئه‌های پیشین برای پاکسازی مسئله ملی را شکست دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها