کد خبر: 397242
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۰۹:۴۳:۲۸
| |

بولسونارو برای رهایی برزیل از بحران کرونا دست به دعا شد

رئیس جمهور برزیل با درخواست مطرح شده از سوی مسیحیان پروتستان موافقت کرده و روز یکشنبه را روز ملی روزه و نیایش خواند تا برزیل از شر "شیطان اپیدمی کرونا" رها شود.

بولسونارو برای رهایی برزیل از بحران کرونا دست به دعا شد
کد خبر: 397242
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۰۹:۴۳:۲۸

اعتمادآنلاین| همزمان با افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در برزیل و انتقادات از نحوه رسیدگی ژایر بولسونارو، رئیس جمهور این کشور به این بحران، بولسونارو با کشیش‌های پروتستان در خارج از محل سکونت رسمی‌اش دیدار کرد. مسیحیان پروتستان‌ جز وفادارترین طرفداران بولسونارو محسوب می‌شوند.


بولسونارو پس از این دیدار گفت: به همراه کشیشان و رهبران مذهبی روز یکشنبه را روز ملی روزه و نیایش برای تمامی مردم برزیل اعلام می‌کنیم تا کشورمان بتواند هر چه سریع‌تر خودش را از بند این شیطان برهاند.


روز جمعه شمار قربانیان ویروس کرونا در برزیل از 299 تن به 359 تن افزایش یافت و تعداد مبتلایان به این ویورس نیز به 9056 مورد رسید.


دو نظرسنجی انجام شده در روز جمعه نشان دادند که مردم برزیل به شدت مخالف نحوه عملکرد بولسونارو برای مهار این اپیدمی هستند و از فرمانداران و مقاماتی که بولسونارو از آنها به خاطر حمایت از فاصله‌گذاری اجتماعی انتقاد کرده، حمایت می‌کنند.


ایده برگزاری روزه و نیایش روز جمعه در بین طرفداران بولسونارو و واعظان پروتستان در رسانه‌ها اجتماعی شدیدا مورد حمایت قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها