کد خبر: 410997
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۹:۵۵:۲۶
| |

محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا در مغرب کاهش پیدا کرد

دولت مغرب وضعیت اضطراری در این کشور که با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا 2 ماه تعیین شده بود را به یک ماه کاهش داد و زمان پایان این وضعیت را 10 جولای اعلام کرد.

محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا در مغرب کاهش پیدا کرد
کد خبر: 410997
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۰۹:۵۵:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ شبکه روسیه الیوم روز چهارشنبه گزارش داد که هیات دولت مغرب در جلسه روز گذشته خود با تغییر پیش نویس زمان پایان وضعیت اضطراری بهداشتی در این کشور، زمان پیشنهادی را از 2 به یک ماه کاهش داد.

بر اساس این گزارش ، در پیش نویسی که به هیات دولت مغرب ارائه شده بود، زمان پایان وضعیت اضطراری در این کشور 8 آگوست (18 مرداد) در نظر گرفته شده بود.

یک منبع در دولت این کشور فاش کرد که درباره زمان در نظر گرفته شده برای وضعیت اضطراری بهداشتی در پیش نویس ارائه شده به دولت، در بین اعضای هیات دولت مغرب اختلاف نظر وجود داشت و برخی اعضا با زمان در نظر گرفته شده برای پایان این وضعیت در 8 آگوست مخالف بودند و به همین دلیل این زمان را تغییر دادند.

در مصوبه هیات دولت مغرب به وزیر کشور مجوز داده شده است تا با توجه به داده‌های موجود در مورد شرایط همه گیری (ویروس کرونا) برای کاهش محدودیت‌های مقرر، آنچه را که مناسب می‌داند انجام دهد.

همچنین بر اساس این مصوبه به مسئولان دستگاهها، کارگران کارخانه‌ها و مناطق اجازه داده شده است که بر اساس حیطه صلاحیت خود و شرایط موجود این بخش‌ها، تدابیر لازم را برای کارگران، منطقه یا جامعه و یا موارد دیگر انجام دهند.

وزارت بهداشت مراکش پیشتر شمار مبتلایان به کرونا در این کشور را 8 هزار و 250 نفر اعلام کرد که 208 نفر آنان در اثر این بیماری جان باخته اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها