کد خبر: 454395
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۲:۰۰
| |

شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین:

شهیدان سلیمانی و مهندس مکتب پویای جهاد در راه خدا بودند

رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد شهید سلیمانی و شهید مهندس نقش فرماندهی دفاع از اسلام و امت اسلامی را برعهده داشتند و پس از شهادت نیز به مکتب پویای جهاد در راه خدا تبدیل شدند.

شهیدان سلیمانی و مهندس مکتب پویای جهاد در راه خدا بودند
کد خبر: 454395
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد شهید سلیمانی و شهید مهندس نقش فرماندهی دفاع از اسلام و امت اسلامی را برعهده داشتند و پس از شهادت نیز به مکتب پویای جهاد در راه خدا تبدیل شدند.

شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در مراسم یادبود اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس که در قم برگزار شد گفت: اولین چیزی که هنگام ذکر نام شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس که به‌دست آمریکا در راه خدا کشته شدند به ذهن می‌رسد، موضوع فراموشی راه جهاد و دفاع از اسلام و مقدسات از سوی بیشتر حکومت‌های امت اسلامی است.

شیخ عیسی قاسم افزود: این حکومت‌ها دست خود را در دست حاکمان آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند و در مقابل همه کسانی هستند که با این دشمن امت اسلامی مقابله و از موجودیت، ماهیت و منافع این امت دفاع می‌کنند.

رهبر شیعیان بحرین افزود: شهید سلیمانی و شهید مهندس نقش فرماندهی دفاع از اسلام و امت اسلامی را برعهده داشتند و پس از شهادت نیز به مکتب پویای جهاد در راه خدا تبدیل شدند. به باور ما بقای اسلام بدون مقاومت، دفاع و عشق به شهادت ممکن نخواهد بود.

شیخ قاسم در پایان مبارزه برای فلسطین و بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی را مصداق بارز دفاع و جهاد در راه خدا عنوان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها