کد خبر: 470974
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۹:۳۹
| |

تیراندازی مرگبار در «هیوستون» آمریکا؛ 3 نفر کشته شدند

در یک حادثه تیراندازی در شهر «هیوستون» آمریکا، دست‌کم سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

تیراندازی مرگبار در «هیوستون» آمریکا؛ 3 نفر کشته شدند
کد خبر: 470974
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۹:۳۹

اعتمادآنلاین| ساعاتی پیش، پلیس شهر «هیوستون» ایالت «تگزاس» آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی و کشته شدن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر خبر داد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، پلیس شهر هیوستون اعلام کرد که اواخر شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی در پارکینگی یک حادثه تیراندازی به وقوع پیوست و هنوز اطلاعاتی درباره مظنون این حادثه و انگیزه وی از این تیراندازی نامشخص است.

اداره پلیس هیوستون در پیامی که در صفحه توییتر رسمی خود منتشر کرد، اعلام کرد که در جریان این حادثه سه نفر جان خود را از دست داده‌اند و نفر چهارم به بیمارستان منتقل شده است.

در هفته‌های اخیر، چندین حادثه تیراندازی در هیوستون به وقوع پیوسته است به طوریکه سه شنبه شب، دست‌کم دو نفر در جریان یک حادثه تیراندازی در هیوستون جان خود را از دست دادند.

طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، در ماه فوریه نیز سه حادثه تیراندازی تنها در یک شب در هیوستون آمریکا به ثبت رسیده است.

اداره پلیس هیوستون اوایل صبح امروز به وقت محلی گزارش کرد که یک مرد نیز در یک حادثه جداگانه بر اثر اصابت ضربات چاقو در هیوستون جان خود را از دست داده است ولی تاکنون در رابطه با دو حادثه تیراندازی و چاقوکشی در این شهر ایالت تگزاس، هیچ‌کس بازداشت نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر نشده اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا انجام دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها