کد خبر: 479315
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۹:۴۳:۰۰
| |

رئیس ستاد ارتش اسرائیل فردا راهی آمریکا می‌شود

تلویزیون اسرائیل گزارش داد که سفر آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پنج روز به طول می‌انجامد که وی طی این سفر با لوید آستین، وزیر دفاع و مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) و ریچارد کلارک، فرمانده فرماندهی عملیات ویژه دیدار می‌کند.

رئیس ستاد ارتش اسرائیل فردا راهی آمریکا می‌شود
کد خبر: 479315
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه اولین سفر خود به آمریکا را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این سفر آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پنج روز به طول می‌انجامد که وی طی این سفر با لوید آستین، وزیر دفاع و مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) و ریچارد کلارک، فرمانده فرماندهی عملیات ویژه دیدار می‌کند.

این شبکه در ادامه اعلام کرد که در این دیدارها، تمامی چالش‌های امنیتی مشترک، تقویت همکاری امنیتی و نظامی دو طرف و نیز پرونده هسته‌ای ایران و آنچه که این شبکه «تهدیدهای ایران در خاورمیانه» به صورت کلی و علیه اسرائیل به صورت ویژه خواند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها