کد خبر: 486356
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۵۴:۵۴
| |

نماینده آمریکایی:

فلسطینی‌های غزه در زندانی تحت محاصره زندگی می‌کنند

مارک بوکان، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: فلسطینی‌ها در غزه در زندانی آزاد تحت محاصره هوایی، زمینی و دریایی همراه با کمبود آب، غذا، برق و خدمات پزشکی زندگی می‌کنند.

فلسطینی‌های غزه در زندانی تحت محاصره زندگی می‌کنند
کد خبر: 486356
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۵۴:۵۴

اعتمادآنلاین| یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد، فلسطینی‌ها در غزه در زندانی تحت محاصره زندگی می‌کنند و رژیم صهیونیستی به گسترش شهرک‌های غیرقانونی خود در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مارک بوکان، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: فلسطینی‌ها در غزه در زندانی آزاد تحت محاصره هوایی، زمینی و دریایی همراه با کمبود آب، غذا، برق و خدمات پزشکی زندگی می‌کنند.

بوکان گفت: اسرائیل به گسترش شهرک‌های غیرقانونی در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

وی گفت که اظهاراتش درباره حوادث کنونی در فلسطین اشغالی نیست بلکه درباره ده‌ها مورد نقض حقوق بشر توسط اسرائیل است.

اظهارات این نماینده آمریکایی در سایه حملات مستمر رژیم صهیونیستی به غزه ایراد شد که طی آن ده‌ها تن شهید و بیش از 1000 تن زخمی شدند.

درگیری بین فلسطین و رژیم صهیونیستی بعد از آن رخ داد که این رژیم فلسطینی‌های ساکن محله شیخ جراح در قدس را مجبور به مهاجرت کرد تا در آنجا برای یهودیان شهرک بسازد.

همچنین انتقادها در آمریکا از ارتش رژیم صهیونیستی رو به افزایش است.

روزنامه اورشلیم پست 10 مه اعلام کرد، بسیاری از رهبران دموکرات در آمریکا عملیات تخلیه فلسطینی‌ها از محله شیخ جراح در قدس را محکوم کردند.

برخی قانونگذاران دموکرات در آمریکا اعلام کردند، آمریکا نباید نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی را نادیده بگیرد.

همچنین برنی سندرز، سناتور آمریکایی عضو حزب دموکرات خواهان انتخاب شخصیتی برای سفارت آمریکا در اراضی اشغالی شد که بتواند با فلسطینی‌ها ارتباط داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها