کد خبر: 491146
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۵:۵۷
| |

رئیس پارلمان ترکیه:

اسرائیل دریافته با زور نمی‌تواند مانع فلسطینیان شود

مصطفی شنتوب، رئیس پارلمان ترکیه در پیامی ویدیویی خطاب به صد و چهل و دومین دور مجمع عمومی اتحادیه بین پارلمانی که در دوره 24 تا 27 ماه مه میلادی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اسرائیل هرچه سریعتر باید دست از تروریسم دولتی در حق غیرنظامیان در نوار غزه، کرانه باختری و شهر قدس اشغالی بردارد.

اسرائیل دریافته با زور نمی‌تواند مانع فلسطینیان شود
کد خبر: 491146
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۵:۵۷

اعتمادآنلاین| رئیس پارلمان ترکیه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که با توسل به زور و اقدامات وحشیانه هرگز نمی‌تواند مانع حقوق و خواسته‌های مشروع ملت فلسطین شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، مصطفی شنتوب، رئیس پارلمان ترکیه در پیامی ویدیویی خطاب به صد و چهل و دومین دور مجمع عمومی اتحادیه بین پارلمانی که در دوره 24 تا 27 ماه مه میلادی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اسرائیل هرچه سریعتر باید دست از تروریسم دولتی در حق غیرنظامیان در نوار غزه، کرانه باختری و شهر قدس اشغالی بردارد.

وی در ادامه افزود، دولت رژیم صهیونیستی عامدانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نادیده گرفته و به اشغالگری‌های غیرقانونی خود ادامه داده و شنیع‌ترین اقدامات خشونت‌آمیز را علیه ملت فلسطین بدون توجه به حرمت ماه مبارک رمضان و قداست آن نزد مسلمانان انجام می‌دهد.

رئیس پارلمان ترکیه در ادامه بر نقش مهم و محوری پارلمان‌های کشورها در اعتمادسازی و برقراری صلح بین ملت‌های جهان تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها