کد خبر: 500923
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۱۲:۳۶:۴۴
| |

محمداشرف غنی:

در وضعیت امنیتی کشور به زودی تغییر قابل ملاحظه خواهد آمد

محمداشرف غنی رئیس جمهور می‌گوید که در وضعیت امنیتی کشور به زودی تغییر قابل ملاحظه خواهد آمد.

در وضعیت امنیتی کشور به زودی تغییر قابل ملاحظه خواهد آمد
کد خبر: 500923
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۱۲:۳۶:۴۴

اعتمادآنلاین| ارگ ریاست جمهوری گفته که آقای غنی در جریان هفته جاری در صحبت‌های جداگانه از طریق ویدیوکنفرانس با تمام والیان ولایت‌های کشور، وضعیت عمومی و امنیتی ولایات را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری جمهور؛ در این ویدیوکنفرانس ها، والیان به نوبه خود در رابطه به وضعیت عمومی و امنیتی ولایت‌های مربوط شان و خدمات به مردم و امور انکشافی، گزارش و معلومات را با رئیس جمهور شریک ساختند.

رئیس جمهور کشور پس از استماع گزارشات و پیشنهادات والیان، به منظور بهبود وضعیت و کار نزدیک با مردم، به آنان هدایات لازم داد و بر هماهنگی میان مسئولین ملکی و نظامی ولایات تاکید ورزید.

آقای غنی از شجاعت و دلیری نیرو‌های امنیتی و دفاعی در راستای دفاع از وطن و مردم و دفع تهدیدات دشمن، قدردانی کرد و گفت که من همه روزه از طریق مرکز سوق و اداره وزارت دفاع ملی، وضعیت امنیتی تمام ولایات کشور را از نزدیک ارزیابی می‌کنم و در نتیجه تلاش‌های مشترک نیرو‌های قهرمان امنیتی و دفاعی و مردم، در ولایات به زودی تغییر قابل ملاحظه خواهد آمد.

این در حالی است که گروه طالبان در چند ماه اخیر حملات شان را در نقاط مختلف کشور به گونه بی‌سابقه افزایش داده‌اند. طالبان با آنکه پیشرویی‌هایی داشته اند، اما حال با مقاومت شدید نیرو‌های امنیتی و دفاعی و خیزش‌های مردمی روبرو شده اند.

همزمان با افزایش حملات طالبان، هزاران نفر در ولایت‌های مختلف در حمایت از نیرو‌های امنیتی و دفاعی علیه طالبان سلاح برداشته اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها