کد خبر: 511934
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۹:۵۹:۲۱
| |

آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین اعلام کرد:

کشته شدن 59 فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان اسرائیلی از سال 2011

آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) در بیانیه‌ای اعلام کرد، طی سال جاری میلادی 59 فلسطینی در کرانه باختری به دست نیروهای امنیتی اسرائیل قربانی شدند.

کشته شدن 59 فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان اسرائیلی از سال 2011
کد خبر: 511934
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۹:۵۹:۲۱

اعتمادآنلاین| آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) در بیانیه‌ای اعلام کرد، طی سال جاری میلادی 59 فلسطینی در کرانه باختری به دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی کشته شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه آنروا آمده است: نیروهای امنیتی اسرائیل طی سال جاری میلادی (2021)، 59 فلسطینی از جمله 22 آواره و 13 کودک را در کرانه باختری به ضرب گلوله کشتند و 984 نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین همچنین با اشاره به حمله بامداد سه شنبه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، کشته شدن یک دانش آموز فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست را به شدت محکوم کرد.

آنروا افزوده است: عماد خشاش دانش آموز کلاس نهم در مدرسه پسرانه بلاطه وابسته به آنروا بود که در پشت بام منزلش، بر اثر اصابت گلوله جنگی به سر زخمی و پس از انتقال بیمارستان جان باخت.

این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد از مقام های رژیم صهیونیستی خواسته در خصوص این اقدام نظامیان صهیونیست تحقیق کرده و کسانی که قوانین بین المللی را نقض می کنند، مجازات کنند.

آنروا همچنین از نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی خواسته است تا از جان فلسطینیان در مناطقی که تحت اشغال آن هاست محافظت کند.

روز یکشنبه هم «محمد حسن شبراوی» یک آزاده فلسطینی در نتیجه اهمال پزشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شبراوی سال 2018 پس از 5 سال اسارت از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد اما در نتیجه سیاست اهمال پزشکی اداره زندان از ناحیه کبد دچار مشکل شد و حتی پس از آزادی هم دردهای شدیدی را احساس می‌کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها