کد خبر: 526120
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۰۹:۲۸:۱۸
| |

بی توجهی ترامپ به مسائل بهداشتی و سرایت کرونا به کارکنان کاخ سفید

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی گفت هیچ شکی ندارد که او سال گذشته به وسیله ترامپ به کووید 19 آلوده شده است.

بی توجهی ترامپ به مسائل بهداشتی و سرایت کرونا به کارکنان کاخ سفید
کد خبر: 526120
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ ۰۹:۲۸:۱۸

اعتمادآنلاین| پس از آنکه مارک میدوز، رییس کارکنان سابق کاخ سفید در کتاب خاطرات خود فاش کرد که آزمایش کووید - 19 ترامپ در 26 سپتامبر 2020 مثبت بوده و وی با بی توجهی به این موضوع باعث بیماری کارکنان کاخ سفید شده است، کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی هم در اظهاراتی تازه گفت معتقد است به دلیل همنشینی در این تاریخ با ترامپ به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،فرماندار سابق نیوجرسی چند روز قبل از مثبت شدن آزمایش کرونای خود برای کمک به ترامپ برای آماده شدن برای یک مناظره در کاخ سفید حضور داشت.

کریستی در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایی گفت: غیرقابل بخشش است که میدوز به آن‌ها درباره آزمایش مثبت کووید - 19 رئیس جمهور چیزی نگفته و در عوض آن را در کتاب خاطراتش به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: اگر از این موضوع اطلاع داشتم حتما ماسک می‌زدم. ما می‌دانستیم که همه افراد حاضر در کاخ سفید به جز رییس جمهور هر روز باید تست کرونا بدهند. اما نمی‌دانستیم که مراقبت‌های بهداشتی رییس جمهور در این باره چیست.

کریستی افزود: اگر مارک میدوز می‌دانست که آزمایش ترامپ چهار روز قبل از آن جلسه مثبت بوده باید آن را به همه اطلاع می‌داد. همین کار موجب شد من در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شوم. میدوز حتی پس از این اتفاق هم حقیقت را به ما نگفت.

دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود یکی از مخالفان اصلی استفاده از ماسک و واکسیناسیون عمومی مقابل ویروس کرونا بود و بسیاری معتقدند سیاست‌های وی در جهت عدم اعمال به موقع محدودیت‌های کرونایی در ایالت‌های مختلف موجب کشته شدن هزاران نفر از آمریکایی‌ها به واسطه کووید - 19 شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها