کد خبر: 537987
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۱:۰۹
| |

واکنش خطیب زاده، به اقدام اخیر سفیر مسکو در ایران:

هر دیپلمات پخته‌ ای می‌داند نباید افکار عمومی را جریحه دار کند

سخنگوی وزارت خارجه در دواکنش به اقدام اخیر سفیر مسکو در ایران گفت: هر دیپلمات برجسته و پخته‌ و سفیر می‌داند نباید اقدامی کند که افکار عمومی مردم میزبان را جریحه دار کند. این با این روابط بسیار ممتاز همخوان نیست از مجاری خود این مباحث اعلام شده و اعلام خواهد شد.

هر دیپلمات پخته‌ ای می‌داند نباید افکار عمومی را جریحه دار کند
کد خبر: 537987
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۱:۰۹

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه درمورد اقدام اخیر سفیر روسیه در ایران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فارس، خطیب زاده  به سؤالی درباره اظهارات و اقدامات سفیر روسیه در تهران که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی مردم ایران شده، اظهار داشت: روابط ایران و روسیه روابط چند لایه و چند بعدی و مشارکت راهبردی است.

وی افزود: سفر رئیسی به روسیه ملاقات طولانی و بسیار پرمحتوا و پر نکته انجام شده بین دو رئیس جمهور و برنامه‌‌ برای گسترش روابط و در سازمان‌های بین‌المللی و حمایت‌های ایران از مواضع روسیه و برعکس همه یک هم راستایی را بین دو کشور همسایه هم نشان می‌دهد باید تمام تلاش را کنیم که روابط ممتاز با حفظ منافع دو طرف انجام شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: هر دیپلمات برجسته و پخته‌ و سفیر می‌داند نباید اقدامی کند که افکار عمومی مردم میزبان را جریحه دار کند. این با این روابط بسیار ممتاز همخوان نیست از مجاری خود این مباحث اعلام شده و اعلام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها