کد خبر: 596592
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۷:۵۵:۵۰
| |

گلایه روزنامه جمهوری اسلامی از برداشته شدن موقت تحریم‌های سوریه

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آمریکا با اعلام معافیت موقت از تحریم‌های سوریه، همچنان خود را قیم مردم این کشور می‌داند. این مدت کوتاه، حتی برای آواربرداری و انجام امور اولیه کافی نیست چه رسد به حل مشکلات اسکان و تامین معیشت و حفاظت از جان آنها.

گلایه روزنامه جمهوری اسلامی از برداشته شدن موقت تحریم‌های سوریه
کد خبر: 596592
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۷:۵۵:۵۰

با وجود اعلام آمریکا مبنی بر برداشته شدن موقت تحریم‌های سوریه برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده، روزنامه جمهوری اسلامی گلایه کرده که چرا این مدت کم است و آمریکا خود را قیم مردم این کشور می‌داند!

به گزارش جمهوری اسلامی، بعد از آنکه مردم زلزله‌ زده شمال سوریه چهار شبانه‌ روز به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا زیر آوارها ماندند و با سرما و انواع مشکلات و محرومیت‌ها دست و پنجه نرم کردند، دولت آمریکا اعلام کرد بطور موقت و برای مدت 180 روز تحریم‌ها را برمی‌دارد.  تاخیر 96ساعته آمریکا در برداشتن تحریم‌ها منجر به یک جنایت شد که در آن چند هزار نفر جان خود را از دست دادند.

جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: آمریکا با اعلام معافیت موقت از تحریم‌های سوریه، همچنان خود را قیم مردم این کشور می‌داند و با اینکه آثار مخرب زلزله تا سال‌ها باقی می‌ماند، مردم زلزله‌ زده سوریه را فقط برای 180 روز مجاز به دریافت کمک‌های جهانی دانسته است! این مدت کوتاه، حتی برای آواربرداری و انجام امور اولیه مرتبط با برطرف ساختن آلام زلزله ‌زدگان نیز کافی نیست چه رسد به حل مشکلات اسکان و تامین معیشت و حفاظت از جان آنها.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها