کد خبر: 621138
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۰:۱۰:۳۲
| |

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل:

حملات نظامی به جنین ادامه خواهد داشت؛ این آخرین عملیات ما نخواهد بود

نخست وزیر رژیم اسرائیل تاکید کرد که حملات گسترده ارتش این رژیم در شمال کرانه باختری ادامه پیدا می کند و عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان نیز مانع از انجام این کار نخواهد شد.

حملات نظامی به جنین ادامه خواهد داشت؛ این آخرین عملیات ما نخواهد بود
کد خبر: 621138
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۰:۱۰:۳۲

دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که وی در یک جلسه امنیتی در اتاق عملیات اردوگاه نظامی «سالم» در نزدیکی شهر «جنین» در شمال کرانه باختری رود اردن برای ارزیابی وضعیت میدانی این شهر و اردوگاه آن در پی تجاوز گسترده ارتش این رژیم شرکت کرده است.

به گزارش شفقنا به نقل از وبسایت خبری «سما نیوز» فلسطین، بنا بر آن چه در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده، وی در این جلسه ضمن ادعای این که نیروهای ارتش اسرائیل «بسیاری از زیرساخت های تروریستی در جنین را منهدم ساختند و در نتیجه، از عملیات های زیادی جلوگیری کردند»، افزود: در این لحظات ما مأموریت را تکمیل می کنیم و می توانم بگویم که عملیات گسترده ما در جنین، تنها برای یک بار نیست.

نخست وزیر اسرائیل همچنین مدعی شد: (تجاوز در جنین) را تا زمانی که برای نابودی تروریسم ضروری باشد، ادامه خواهیم داد؛ ما اجازه نخواهیم داد که جنین بار دیگر به یک شهر پناهگاه تروریسم تبدیل شود و تروریسم را در هر کجا که باشد، از بین خواهیم برد و بدان ضربه خواهیم زد.

نتانیاهو در مورد عملیات شهادت طلبانه اخیر در شهر تل آویو، مرکز رژیم صهیونیستی که هفت زخمی بر جای گذاشت نیز، عنوان کرد: هر کس بر این باور باشد که چنین حمله ای ما را از ادامه جنگ علیه تروریسم بازمی دارد، اشتباه می کند؛ او به سادگی روحیه کشور اسرائیل و دولت، شهروندان و جنگجویان ما را نمی شناسد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این جلسه با حضور «یوآف گالانت»، وزیر جنگ این رژیم و شماری از فرماندهان نظامی از جمله «یهودا فاکس»، رئیس فرماندهی مرکزی ارتش اشغالگر، همچنین افزود: اگر مداخله یک شهروند مسلح نبود (کسی که مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو را در حالی که روی زمین افتاده بود، به قتل رساند) امکان داشت این حمله جان بسیاری را بگیرد.

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات بامداد دوشنبه دست به تهاجم زمینی و هوایی گسترده علیه شهر جنین و اردوگاه آن زده و آنها را در میان پرواز شدید بالگردهای «آپاچی» و هواپیماهای بدون سرنشین، با بیش از هزار سرباز محاصره کرده که در نتیجه آن نیز، تاکنون 11 شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 100 تن دیگر نیز زخمی شدند در حالی که گروه های مقاومت نیز با نیروهای اشغالگر مقابله کرده و توانستند شماری از آنها را هدف قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها