کد خبر: 621470
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۲۱:۵۵:۳۴
| |

تیراندازی به روی نمازگزاران در لبنان + جزئیات حادثه و تلفات

رسانه های خبری لبنان از کشته و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه تیراندازی به روی نمازگزاران در شرق این کشور خبر می دهند.

تیراندازی به روی نمازگزاران در لبنان + جزئیات حادثه و تلفات
کد خبر: 621470
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۲۱:۵۵:۳۴

خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) بعد از ظهر امروز (جمعه) گزارش داد که یک مسجد در شهرک «بر الیاس» در شهرستان مرزی «زحله» در شرق استان البقاع در شرق این کشور، هدف تیراندازی قرار گرفته و به دنبال آن نیز، نیروهای ارتش راهی محل وقوع حادثه شدند.

به گزارش شفقنا، خبرنگار این خبرگزاری در زحله در این باره همچنین اعلام کرد که هنگام اقدام نیروهای ارتش لبنان برای دستگیری عامل تیراندازی به مسجد هدف حمله در بر الیاس، درگیری میان دو طرف روی داده و در نتیجه آن نیز، این فرد مسلح زخمی شده است.

وبسایت خبری «النشره» لبنان نیز در همین رابطه گزارش داد که هنگام خروج نمازگزاران از مسجد مذکور، یک نفر با تیراندازی به سوی برخی از آنها، یک نفر از خاندان «شبلی» را به قتل رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کرد.

خبرنگار النشره ضمن اعلام این که عامل تیراندازی نیز زخمی شده و در وضعیت وخیمی به بیمارستان انتقال یافته، تاکید کرد که در نتیجه این حادثه نیز، نیروهای ارتش لبنان در محل وقوع آن یک حصار امنیتی ایجاد کردند.

به دنبال آن نیز، قاضی «کمال ابوجوده»، استاندار البقاع ضمن اعلام این که به همراه تمامی دستگاه های امنیتی در حال پیگیری تحولات مربوط به حادثه تیراندازی در شهرک بر الیاس است، تایید کرد که در جریان آن، یک نفر به نام «علی شبلی» جان خود را از دست داده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

ابوجوده ضمن آن که تمامی نیروهای پلیس و کارکنان شهرداری برای حفظ نظم و امنیت عمومی در شهرک بر الیاس و ارائه کمک لازم در پشتیبانی از نیروهای امنیتی هنگام ضرورت، از ساکنان این شهرک درخواست کرد تا بالاترین سطح آگاهی و مسئولیت از خود نشان دهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها