کد خبر: 636197
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۲۱:۵۰:۰۰
| |

حمایت صریح حشد شعبی عراق از حماس؛ به تمام وظایف خود در قبال فلسطینی‌ها عمل می‌کنیم

تشکیلات حشد شعبی عراق با اعلام پشتیبانی کامل از حماس اعلام کرد: ما پشتیبان اصلی در حمایت از مقاومت هستیم و عراق به آمریکا اجازه پشتیبانی از اشغالگر علیه فلسطینی‌ها را نخواهد داد.

حمایت صریح حشد شعبی عراق از حماس؛ به تمام وظایف خود در قبال فلسطینی‌ها عمل می‌کنیم
کد خبر: 636197
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۲۱:۵۰:۰۰

فالح الفیاض، رئیس تشکیلات حشد شعبی عراق گفت: ما به تمام وظایف خود در قبال فلسطینی‌ها چه در خصوص کمک‌ها یا در سطح نظامی عمل خواهیم کرد.

به گزارش شفقنا، فالح الفیاض گفت: غیرممکن است عراق نقطه آغازی برای آزار رساندن به فلسطینی‌ها باشد، بلکه نقطه آغازی برای حمایت از آنها خواهد بود. عملیات طوفان الاقصی نشان داد که این رژیمی سست است.

الفیاض عنوان داشت: طرح کوچاندن ساکنان غزه، مذبوحانه است و قابل اجرا نیست. آنچه که مقاومت انجام می‌دهد، واکنشی به جنایت‌های اشغالگر است. آمریکا شریک اساسی اشغالگر است.

وی افزود: ما پشتیبان اصلی در حمایت از مقاومت هستیم و عراق به آمریکا اجازه پشتیبانی از اشغالگر علیه فلسطینی‌ها را نخواهد داد. تبعات رخدادها در غزه گسترده است و نتایجش به ویژه مساله عادی سازی در آینده نزدیک برملا می‌شود.

نوار غزه به دلیل حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در پی شروع عملیات مقاومت فلسطین به نام طوفان الاقصی علیه اراضی اشغالی با بحرانی هولناک مواجه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها