کد خبر: 393939
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۵:۵۷:۰۰
| |

فعالیت فاکسکان از سر گرفته شد

با وجود اینکه فاکسکان توانسته ظرفیت تولید قطعات را به حالت قبل از شیوع ویروس کرونا بازگرداند، بیش از 1/6 میلیارد دلار خسارت دیده است.

فعالیت فاکسکان از سر گرفته شد
کد خبر: 393939
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تری گو، مؤسس شرکت فاکسکان، به رسانه‌ها گفت که بازگشایی کارخانه‌های این شرکت طبق برنامه پیش می‌رود و میزان تولید نیز از حد انتظارات مقامات فاکسکان فراتر رفته؛ با‌این‌حال تری گو اعلام نکرد که حد انتظارات فاکسکان چه میزان بوده است.

مؤسس فاکسکان ادامه داد که کارخانه‌ها در تایوان و چین به حالت عادی بازگشته‌اند و فعالیت کارکنان از سر گرفته شده؛ اما آنچه تری گو را نگران می‌کند، کاهش میزان تقاضای بازار و لغو سفارش‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

تاکنون شیوع ویروس کرونا آسیب بسیار سنگینی به فاکسکان وارد کرده است. مقامات این شرکت اعلام کردند که درآمد ماه فوریه فاکسکان با ضرر 1/6 میلیارد دلاری همراه بود. فاکسکان با شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی کارخانه‌ها و فرستادن کارکنان به خانه شد.

تعطیلی کارخانه‌های فاکسکان، ضربه‌ی بدی به فروش محصولات اپل زد. فاکسکان تأمین‌کننده‌ی اصلی قطعات محصولات اپل به‌شمار می‌آید و شیوع ویروس کرونا به تأمین قطعات مورد نیاز برای ساخت آیفون 9 یا آیفون SE 2 آسیب زده است. به همین علت احتمال می‌رود عرضه‌ی آیفون 9 با تأخیر مواجه شود.

در روزهایی که گسترش ویروس کرونا منجر به تأخیر در عرضه محصولات یا کمبود آن‌ها به دلیل کاهش ظرفیت تولید کارخانه‌ها شده است؛ بازگشایی کارخانه‌های فاکسکان می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد.

منبع: زومیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها