کد خبر: 638490
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۱۰:۴۹
| |

21 سال جست‌وجو برای یافتن پدر گمشده

زنی می‌گوید پدرش از 21 سال قبل ناپدید شده و مادر و عموهایش در این باره توضیح درستی به او نمی‌دهند.

21 سال جست‌وجو برای یافتن پدر گمشده
کد خبر: 638490
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۱۰:۴۹

زنی که می‌گوید 21 سال است از سرنوشت پدر خود بی‌خبر است و احتمال می‌دهد مادر و عمو‌هایش از سرنوشت او اطلاع دارند از بازپرس جنایی کمک خواست.

به گزارش سایت جنایی، شاکی این پرونده چندی پیش با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران شکایتی طرح کرد و از مادر و ۳ عموی خود شکایت کرد.

پس از آن پرونده این شکایت به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و وقتی این زن مقابل بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی نشست، گفت: 21 سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. بعد از آن پدرم با زن دیگری ازدواج که با آن خانم هم باز دچار مشکل و از او هم جدا شد. پدرم آن موقع راننده کامیون بود. همان 21 سال قبل یکبار از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. بعد از آن بزرگتر که شدم هرچه دنبالش گشتم ردی از او نیافتم. هر کسی در مورد سرنوشت پدرم چیزی می‌گفت. یکی می‌گفت به خارج کشور رفته. یکی می‌گفت به شهر دیگری رفته و آنجا زندگی می‌کند. از آن موقع تا الان هر کسی برای یافتن ردی از پدرم بهزیستی، بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها و حتی پزشکی قانونی را گشته‌ام. خیلی از زندان‌ها را هم سر زده‌ام اما هیچ ردی نیافتم.

این زن ادامه داد: مادرم هر بار که عصبانی می‌شد می‌گفت پدرت را کشتم. در این سالها خیلی پیگیر بودم که از مادرم چیزی بدست بیاورم، اما بی نتیجه بود. ۶ عمو داشتم که ۳ نفر از آنها فوت کرده‌اند. س۳ عموییم که زنده هستند، درباره سرنوشت پدرم حرف درستی نمی زنند. آنها خانه پدر بزرگم را هم فروختند و به من سهمی ندادند. شاید در این سالها پدرم فوت کرده باشد اما هیچ چیز از سرنوشتش نمی‌دانم. این اواخر که با مادرم جر و بحث می‌کردم حرف از قتل پدرم می‌زد اما بعد جر و بحث مادر همه چیز را انکار می‌کرد. در جر و بحث می‌گفت پدرت را عمو‌هایت کشته‌اند اما وقتی آرام می‌شد، انکار می کرد.

این زن در مورد شکایت خود گفت: به نظرم مادرم و عمو‌هایم از چیزی خبر دارند و به من نمی‌گویند آنها هر کدامشان در حرفهایشان ضد و نقیض دارند و حرفشان نه تنها با دیگری یکی نیست بلکه با حرفهای خودشان هم جور در نمی‌آید. از مادرم و عموهایی که زنده هستند شکایت دارم و می‌خواهم سرنوشت پدرم مشخص شود.

بازپرس جنایی با شنیدن این اظهارات شاکی موضوع شکایت را به اداره یازدهم پلیس آگاهی فرستاد و در مورد این شکایت زن دستوراتی را صادر کرد که از جمله آنها تحقیق از چند نفری است که این زن معرفی کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها