کد خبر: 664918
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۰۸:۱۵:۵۲
| |

قتل نظافتچی به خاطر کثیفی پاگرد

مردی که نظافتچی ساختمان محل سکونتش را به قتل رسانده است، خودش را به پلیس معرفی کرد.

قتل نظافتچی به خاطر کثیفی پاگرد
کد خبر: 664918
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۰۸:۱۵:۵۲

مردی که نظافتچی پاره وقت ساختمان محل زندگی‌اش را به قتل رسانده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۴۹ امام‌زاده حسن حدود ساعت ۲ بعد از ظهر دیروز قتل نظافتچی ساختمانی مسکونی را در پاگرد یکی از طبقات به بازپرس محمدی که مسئولیت کشیک قتل را برعهده داشت، اطلاع دادند. ساعتی بعد بازپرس جنایی به محلی رسید که ماموران کلانتری گزارش داده بودند.

به‌این‌ترتیب تحقیقات جنایی کلید خورد. کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند دلیل مرگ مرد جوان وارد شدن چند ضربه قیچی است.

در ادامه مدیر ساختمان تایید کرد مقتول نظافتچی ساختمان بود که به طور دوره‌ای برای نظافت به آنجا می‌رفت. او ادامه داد: نظافتچی امروز تماس گرفت و برای نظافت آمد اما بعد که خودم به ساختمان آمدم پیکر خون‌آلودش را در پاگرد دیدم.

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد ساختمان مجهز به دوربین مداربسته است. بنابراین تصاویر مشخص کرد مقتول با یکی از همسایه‌ها به نام جمشید درگیر شده  و جمشید با قیچی نظاقتچی را به قتل رسانده و فراری شده است‌.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت، ماهم پس از ۷ ساعت از شروع تحقیقات جنایی در ساعات پایانی روز سه شنبه خود را به کلانتری امامزاده حسن معرفی کرد.

این متهم به قتل گفت: نظافتچی کشته شده معمولا جلوی در خانه ما را خوب تمیز نمی‌کرد. آن روز از سر کار آمدم و دیدم در پاگرد است، اما پاگرد ما تمیز نیست. اعتراض کردم و گفت: مگر چقدر پول می‌دهید؟ همان قدر که پول می‌دهید تمیز می‌کنم. عصبانی شدم و با قیچی زدمش. وقتی افتاد، فرار کردم. مدتی در خیابان گشتم و دوباره به خانه آمدم که دیدم همین اطراف آمبولانس است و او را بردند. بعد فهمیدم نظافتچی را کشته‌ام. الان هم آمدم خودم را تسلیم کنم چون عذاب وجدان دارم.

با این اعتراف مرد متهم به قتل، او بازداشت شد و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها