کد خبر: 664920
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۰۸:۴۶:۳۸
| |

دختر نوجوان به قتل مادر و خواهرش اعتراف کرد/ 10 بار برای قتل تلاش کردم

دختر نوجوان اعتراف کرد مادر وخواهرش را با سیانور مسوم کرده و به قتل رسانه است.

دختر نوجوان به قتل مادر و خواهرش اعتراف کرد/ 10 بار برای قتل تلاش کردم
کد خبر: 664920
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۰۸:۴۶:۳۸

دختر پشت کنکوری که با همدستی دوست صمیمی خود دو نفر اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است در اظهاراتی گفت حدود 10 بار برای قتل تلاش کرد اما هر دفعه از سم اشتباهی استفاده می‌کرد تا اینکه بالاخره در اجرای نقشه‌اش موفق شد.

به گزارش سایت جنایی، این دختر قصد قتل همه اعضای خانواده را داشت اما فقط مادر و خواهرش کشته شدند و پدرش از این توطئه مرگبار جان سالم به در برد.

رسیدگی به این پرونده اواسط اردیبهشت‌ماه امسال به عنوان پرونده‌ای مشکوک به جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اعلام شد. در روزی که تحقیقات جنایی در مورد این پرونده آغاز شد،‌ کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های غرب تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک یک مادر و دختر 13 ساله‌ای را روی تخت اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند. به دنبال اعلام این خبر ماموران کلانتری در محل بیمارستان حضور یافتند و با اطلاع موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی پرونده‌‌ای در مورد مرگ مادر و دختر تشکیل شد.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مسمومیت‌ در این خانواده سابقه دارد و پدر خانواده از هر دو مسمویت جان سالم به در برده است. این مرد گفت: ما یک خانواده 4 نفره بودیم اما الان و پس از این حادثه ناگوار به همراه دختر 19 ساله‌ام به نام پریا زندگی می‌کنم. چند روز قبل از اینکه همسر و دختر 13 ساله‌ام فوت کنند خانوادگی دچار مسمومیت شدیم و به بیمارستان رفتیم. آن زمان فکر کردیم به‌خاطر تن‌ماهی که برای شام خورده بودیم، مسموم شده‌ایم به همین خاطر موضوع را پیگیری نکردیم اما الان که برای بار دوم مسموم شده‌ایم موضوع مشکوک و عجیب است. شب حادثه دوست صمیمی دختر بزرگم به‌نام الینا خانه ما مهمان بود که با کمک دختر بزرگم غذا را سر میز آوردند. پس از صرف آن شام بود که دوباره مسموم شدیم و خانوادگی به بیمارستان رفتیم اما اقدامات کادر درمان برای نجات جان همسر و دختر کوچکم فایده‌ای نداشت و آنها را از دست دادم.

همچنین دختر بزرگ خانواده که پریا نام دارد در مورد ماجرای منجر به مرگ مادر و خواهرش گفت: نوزدهم اردیبهشت به خانه آمدم و دیدم حال مادر و خواهرم خوب نیست با داد و فریاد از همسایه‌ کمک خواستم و با کمک اورژانس آنها را به بیمارستان بریدم که هر دو آنها فوت شدند.

در حالی که تحقیقات از پدر و دختر بزرگ خانواده ادامه داشت، متخصصان پزشکی قانونی پس از بررسی اولیه علت فوت مادر و دختر را مسمومیت با سیانور اعلام کردند. همین موضوع فرضیه وقوع قتلی هولناک و برنامه‌ریزی شده را برای کارآگاهان جنایی اداره دهم پررنگ کرد.

کارآگاهان در نخستین گام به خانه مقتولان رفتند و در بازرسی‌ها مقداری سم آرسنیک پیدا کردند. همچنین در ادامه تحقیقات از پدر خانواده مشخص شد شب مسمومیت الینا (‌دوست دختر بزرگ خانواده) اصرار داشته تا همه اعضای خانواده ماست زیادی بخورند چون با ادویه‌ای خاص درست شده است. همچنین با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد دختر بزرگ خانواده و دوست صمیمی‌اش چندین بار  به ناصرخسرو تردد داشته‌اند. بدست آمدن این سرنخ کلیدی در کنار دیگر نتایج تحقیقات کافی بود تا پریا و الینا به عنوان متهمان پرونده در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

تیم جنایی همچنین در این شاخه از تحقیقات مقداری سم سیانور از خانه الینا کشف و با کسب مجوزهای قضایی دو دوست صمیمی را به اتهام مشارکت در قتل عمدی بازداشت کردند. الینا در جریان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب جنایتی تکان‌دهنده با همدستی دختر خانواده اعتراف کرد.

این دختر جوان ماجرای را اینطور توضیح داد: با پریا همکلاسی و دوست صمیمی هستم و به‌خاطر درس خواندن و آزمون کنکور این اواخر زیاد به خانه‌شان می‌رفتم. در این میان با رویاپردازی‌هایی که داشتیم با یکدیگر تصمیم گرفتیم اعضای خانواده‌اش را با سم به قتل برسانیم و سپس تمام اموال را تصاحب و در نهایت از ایران مهاجرت کنیم.

متهم گفت: به‌خاطر همین به خیابان ناصرخسرو رفتیم و آرسنیک خریدیم اما پس از اینکه در مرحله اول اجرای نقشه‌مان سم را به اعضای خانواده‌اش خوراندیم فایده‌ای نداشت و فقط برای مدتی بستری شدند، فهمیدیم احتمالا فروشنده جنس تقلبی به ما داده  یا ما کم در غذا ریخته بودیم. برای همین دفعه دوم سیانور خریدیم. شب حادثه با شگردهای مختلف و از پیش طراحی شده با کمک پریا سم را به خانواده‌اش خوراندیم که باعث مرگ مادر و دختر شد اما پدر خانواده جان سالم به در برد.

این متهم ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت عذاب وجدان شدیدی گرفتیم و بسیار ترسیده بودیم، سعی در عادی‌سازی شرایط داشتیم ما مورد ظن پلیس قرار گرفتیم و دستگیر شدیم.

این متهم مسموم کردن اعضای خانواده دوستش را یک اشتباه کودکانه‌ و جبران‌ناپذیر دانست و گفت: بسیار پشیمان هستیم.

در ادامه پریا به قتل اعضای خانواده‌اش با همدستی دوستش است اعتراف کرد و گفت: دوستم مرا تشویق به مهاجرت کرد و گفت پدر و مادرم را بکشم. پیشنهاد داد آنها را مسموم کنیم. مثل فیلم جنایی نقشه کشیدیم و پبشنهاد داد و من هم قبول کردم.

این دختر ادامه داد: هشت بار در غذایشان آرسنیک ریختیم اما نتیجه نداد،‌ یکبار هم در شمال در خرما آرسنیک ریختیم و باز هم بی‌نتیجه بود. پس از آنکه آرسنیک را امتحان کردیم و نتیجه نداد بیشتر تحقیق کردیم و فهمیدیم بهتر است از سیانور استفاده کنیم و بالاخره نقشه‌مان را اجرا کردیم.

با اعترافات دختر نوجوان تحقیقات برای کشف همه ابعاد این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها