کد خبر: 665058
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۳۰:۴۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مجازات قصاص برای مردی که همسرش را از پنجره پرت کرد و کشت

متهم در دادگاه گفت فقط می‌خواست همسرش را بترساند و قصد قتل نداشت.

مجازات قصاص برای مردی که همسرش را از پنجره پرت کرد و کشت
کد خبر: 665058
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۳۰:۴۸

مردی که همسر خود را در پی عصبانیت به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و به قصاص محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که ابتدا سعی کرده بود مرگ همسرش را خودکشی جلوه دهد نمی‌دانست که دوربین‌های مداربسته همه چیز را ضبط کرده‌اند.

یک سال قبل به پلیس گزارش داده شد زنی به نام مونا از پنجره به بیرون پرت شده و در دم جان باخته است.

وقتی ماموران به محل رسیدند با جسد مونا روبه‌رو شدند. او کف خیابان روی زمین افتاده بود. میثم، شوهر مونا، به ماموران گفت همسرش خودکشی کرده است. او گفت: همسرم افسردگی داشت. من متوجه نشدم کی به آشپزخانه رفت و خودش را به پایین پرت کرد.

تحقیقات پلیس نشان داد مونا و همسرش از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند. با این حال شوهر مونا زیر بار اتهام قتل نرفت و مدعی شد مونا خودکشی کرده است. میثم گفت: همسرم با من اختلافی نداشت. او افسردگی داشت و به خاطر افسردگی خودکشی کرد. شب قبل از حادثه ما در خانه مهمان داشتیم و شب خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته صبح حال مونا بد بود. گفتم بیا به دکتر برویم. قبول نکرد و بعد هم سرش گیج رفت و به پایین افتاد.

وقتی ماموران دوربین‌های مداربسته خانه همسایه روبه‌رو را بررسی کردند، متوجه شدند مونا از پنجره آشپزخانه به بیرون پرت شده و  هفت دقیقه طول کشیده تا شوهرش به خیابان بیاید. به این ترتیب، ماموران میثم را بازداشت کردند و کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی، ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و سپس پدر و مادر مقتول برای میثم درخواست قصاص کردند اما پدر میثم به عنوان قیم نوه‌هایش اعلام گذشت کرد.

وقتی نوبت به متهم رسید، او گفت: من و همسرم با هم  اختلاف داشتیم. آخرین بار درگیر میان ما بالا گرفت. مونا مقابل پنجره آشپزخانه ایستاده بود و می‌خواستم او را بترسانم. به همین خاطر او را هول دادم اما ناخواسته به پایین سقوط کرد و جان سپرد. من قصد کشتن همسرم را نداشتم و حالا پشیمان هستم.

بعد از گفته‌های میثم و وکیل مدافع او هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص با پرداخت تفاضل دیه از سوی اولیای دم محکوم کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها