کد خبر: 666028
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ۲۰:۳۰:۵۳
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دعوا بر سر یک دختر؛ پشت پرده قتل جوان همسایه

متهم به قتل مدعی است در دفاع از خود و خانواده‌اش جوان همسایه را با چاقو زد.

دعوا بر سر یک دختر؛ پشت پرده قتل جوان همسایه
کد خبر: 666028
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ۲۰:۳۰:۵۳

پسری که جوان همسایه را در درگیری به خاطر یک دختر کشته، مدعی است در دفاع از خود و خانواده‌اش این کار را کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان به نام طاهر است در جریان درگیری شدیدی که با پسر همسایه به نام آرمان داشت، او را به قتل رساند و بازداشت شد. او بعد از طی مراحل قانونی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و از خودش دفاع کرد.

موضوع درگیری این دو جوان توسط همسایه‌ها به ماموران گزارش شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد آرمان کشته شده است. به این ترتیب تحقیقات برای مشخص شدن علت قتل آغاز شد. شاهدان به پلیس گفتند ضارب طاهر نام دارد و از مدتی قبل با آرمان مشکل داشت. به این ترتیب طاهر بازداشت شد. او به قتل پسر همسایه اعتراف کرد اما مدعی شد برای نجات خودش و خانواده‌اش دست به قتل زده است.

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی، ابتدا پدر و مادر آرمان در جایگاه قرار گرفتند و خواستار مجازات قصاص برای متهم شدند.

وقتی نوبت به طاهر رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: من اتهام را قبول ندارم، چون به عمد کسی را نکشتم. مدتی قبل آرمان به من پیام داد و گفت مزاحم سیما نشوم. من اصلاً نمی‌دانستم سیما کیست. به او گفتم چنین کسی را نمی‌شناسم و مزاحم دختری هم نشده‌ام اما او دست‌بردار نبود و به طور مرتب به من می‌گفت مزاحم سیما می‌شوم. آخرین بار آن‌قدر مرا عصبانی کرد که در پیامک به او فحش دادم و گفتم دیگر با من تماس نگیرد. چند دقیقه بعد آرمان مقابل در خانه آمد. برای اینکه با او درگیر نشوم، برادرم را جلوی در فرستادم. آرمان برادرم را با چاقو زد. وقتی برادرم وارد خانه شد، مادرم خیلی ترسید و خودش جلوی در رفت اما آرمان مادرم را هم هل داد و به زمین انداخت. من هم خیلی عصبانی شدم و برای اینکه بیشتر از این به خانواده‌ام صدمه نزند جلو رفتم. چاقویی را که آرمان در دست داشت، گرفتم و یک ضربه بیشتر به او نزدم. قصد کشتن او را نداشتم و هدفم فقط این بود که از خودم و خانواده‌ام دفاع کنم.

متهم درباره اینکه پزشکی قانونی دو ضربه را روی بدن مقتول تایید کرده است، گفت: من فقط یک ضربه زدم و زدن یک ضربه را قبول دارم.

در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده  وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها