کد خبر: 681763
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۲۱:۵۰:۱۷
| |

پایان فرار پرماجرای مردی که زن سابقش را در خیابان کشت

مردی که پس از طلاق غیابی همسرش، او را به قتل رسانده بود در اردبیل دستگیر شد.

پایان فرار پرماجرای مردی که زن سابقش را در خیابان کشت
کد خبر: 681763
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷ ۲۱:۵۰:۱۷

مردی که پس از طلاق غیابی همسرش، او را به قتل رسانده بود در اردبیل دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، این مرد جوان، اسفند ۱۴۰۱ روبه‌روی بیمارستان ابن سینا همسر سابق خود را هدف گلوله قرار داد و باعث قتل او شد. در آن زمان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه صبح روز شانزده اسفند ۱۴۰۱، زن جوانی از پرسنل کادر درمان بیمارستان ابن سینا در مسیر رسیدن به محل کارش هدف شلیک گلوله قرار گرفت. پس از آن، زن جوان با حال وخیم راهی بیمارستان شد و بررسی‌های ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران حکایت از آن داشت که ضارب شوهر سابق این زن بود که در پیاده‌رو کمین کرده بود.

در نهایت، زن جوان به دلیل وخامت اوضاع جسمی‌اش در بیمارستان جان خود را از دست داد و تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد اما در تمام این مدت ماموران موفق به دستگیری متهم به قتل نشدند. با وجود این، تحقیقات برای دستگیری او همچنان ادامه یافت و سرانجام متهم به قتل پس از یک سال و نیم زندگی مخفیانه در اردبیل دستگیر شد.

این متهم که با نیابت قضایی در اردبیل دستگیر شده است در بازجویی اولیه گفت: همسر سابقم کارمند بیمارستان بود و روبه‌روی بیمارستان ابن سینا که محل کارش بود به او شلیک کردم. بعد هم فرار کردم و به پاکستان رفتم اما آنجا به خاطر اتهام جاسوسی دستگیر و زندانی شدم.

در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد این متهم پس از مدتی آزاد شد اما چون در کار خرید و فروش مواد مخدر هم بود از پاکستان اخراج شد و پس از آن به ایران بازگشت. او پس از بازگشت به ایران مدتی با مشخصات جعلی در زاهدان زندگی کرد. متهم در تمام مدت پس از فرار به خانواده مقتول زنگ می‌زد و  تهدید می‌کرد که اگر رضایت ندهند آنها را هم می‌کشد.

به هر ترتیب ممکن، این متهم در نهایت با ردیابی‌هایی که انجام شد، دیروز در حالی که با هویت جعلی در یک مرغداری در اردبیل کار می‌کرد، دستگیر شد و به تهران انتقال یافت.

این مرد در بازجویی‌هایی که در تهران انجام شد، گفت: از همسر اولم سه بچه داشتم. مقتول همسر دوم بود و ما مدت کوتاهی با هم زندگی کردیم. به همین خاطر فرزند نداشتیم. من عاشق مقتول بودم و به همین دلیل حق طلاق را به او دادم اما بعد از مدتی که به اختلاف خوردیم از حق طلاق استفاده کرد و به صورت غیابی از من جدا شد. با وجود این، امیدوار بودم که برگردد اما وقتی متوجه شدم با مردی رابطه دارد و قصد ازدواج با او را دارد اسلحه تهیه و به او شلیک کردم.

این متهم در مورد روز قتل هم گفت: از قبل اسلحه را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان خریده بودم. می‌دانستم او کارمند بیمارستان است و با کینه‌ای که به دل گرفته بودم از ساعت شش صبح روز حادثه در محل کمین کرده بودم، ساعت هفت که او را دیدم تیراندازی کردم. من نزدیک محل کارش مخفی شده بودم. بعد از قتل هم به شرق کشور رفتم و قاچاقی راهی پاکستان شدم. در آن کشور دوستم اسلحه را از من دزدید و کار خلاف انجام داد، وقتی هم دستگیر شد من را لو داد. ولی در نهایت مشخص شد که بی‌گناه هستم و وقتی ثابت شد بی‌گناه هستم، من را به ایران برگرداندند. در ایران در زاهدان کشاورزی می‌کردم و بعد از مدتی به اردبیل رفتم که آنجا دستگیر شدم.

در حال حاضر، با توجه به دستگیری این متهم تحقیقات در مورد پرونده وارد مرحله جدیدی شده و بازپرس جنایی با صدور قرار بازداشت موقت او را در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها