کد خبر: 160374
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

با حضور رئیس‌جمهور؛

مراسم اختتامیه سی‌و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی آغاز شد

مراسم اختتامیه سی‌و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور رئیس‌جمهوری و جمعی از محققان و پژوهشگران داخلی و خارج آغاز شد.

مراسم اختتامیه سی‌و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی آغاز شد
کد خبر: 160374
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم اختتامیه سی‌و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و جمعی از محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز شد.


در این دوره از جشنواره بین‌المللی خوارزمی 133 طرح از دانشمندان 49 کشور جهان و 377 طرح در پنج محور علمی پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و اختراع و نوآوری و هجده گروه تخصصی شامل مهندسی برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات، صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، علوم پایه، عمران، هوافضا، هنر، معماری و شهرسازی، علوم پزشکی(برای افراد خارجی) و طرح های موفق در تولید ملی از سوی پژوهشگران کشور به دبیرخانه ارسال شد.

قرار است امروز پژوهشگران 10 طرح داخلی و 5 طرح خارجی از کشورهای استرالیا، چین، آلمان، فرانسه و سوئیس به عنوان برگزیدگان سی‌و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از سوی رئیس‌جمهوی مورد تقدیر قرار بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها