کد خبر: 160546
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

وزیر نیرو:

طرح‌های جدید انتقال آب نیازمند بررسی‌های فنی و زیست محیطی است

وزیر نیرو با اشاره به اینکه هر طرح جدید برای انتقال آب از هر نقطه‌ای به نقطه دیگر، مستلزم بررسی‌های فنی، زیست محیطی و اقتصادی است، افزود: البته باید دقت کنیم  شیوه‌های مصرف آب در مناطق مورد نظر برای انتقال آب صحیح و اصولی باشد.

طرح‌های جدید انتقال آب نیازمند بررسی‌های فنی و زیست محیطی است
کد خبر: 160546
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر نیرو گفت: هر طرح جدید برای انتقال آب از نقطه‌ای به نقطه دیگر، مستلزم بررسی‌های فنی،زیست محیطی و اقتصادی است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره توقف طرح تأمین آب شرب استان‌های همجوار خوزستان، اظهار کرد: طرح‌هایی که با توجه به منابع آبی کشور در رشته کوه زاگرس طراحی شده بود، در حال اجراست.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه هر طرح جدید برای انتقال آب از هر نقطه‌ای به نقطه دیگر، مستلزم بررسی‌های فنی، زیست محیطی و اقتصادی است، افزود: البته باید دقت کنیم شیوه‌های مصرف آب در مناطق مورد نظر برای انتقال آب صحیح و اصولی باشد.

او خاطرنشان کرد: اگر شیوه‌های مصرف آب صحیح نباشد، تنها انتقال آب به نقطه دیگر نمی تواند تمام مشکلات ناشی از کم آبی را حل کند.

اردکانیان گفت: در تلاشیم این اصول را مدنظر قرار دهیم و در مکانیزم‌ها و چارچوب‌های مورد نظر به آن بپردازیم. بنابراین طرح تأمین آب شرب استان‌های همجوار خوزستان نیز در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها