کد خبر: 164603
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۸ ۱۵:۳۵:۰۰
| |

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:

حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است/ پیشرفت در بخش‌های مختلف مستلزم وجود جامعه‌ای ایمن و منظم است

ملکشاهی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در خط مقدم است، گفت: پلیس با امکانات محدود بیشترین تلاش‌ها را از خود نشان می‌دهد.

حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است/ پیشرفت در بخش‌های مختلف مستلزم وجود جامعه‌ای ایمن و منظم است
کد خبر: 164603
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۸ ۱۵:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اللهیار ملکشاهی بیان کرد: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که کارکنان انتظامی با شایستگی و توانمندی در اجرای آن سربلند هستند.

نماینده کوهدشت در مجلس با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی با امکانات محدود بیشترین تلاش‌ها را از خود نشان می‌دهند، افزود: امنیت بی‌نظیری که در حال حاضر حکمفرماست به دلیل زحمات فرزندان شجاع نیروی انتظامی است.

ملکشاهی مقوله امنیت را نیازی اساسی و تعیین‌کننده در هر جامعه‌ دانست و یادآور شد: پیشرفت در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مستلزم وجود جامعه‌ای ایمن و منظم است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی پلیس را یک نیروی ولایی و ارزشمند خواند و بیان کرد: ولایت‌پذیری، مردمی و مکتبی بودن ویژگی بارز پلیس است و همین ویژگی‌ها باعث تفاوت پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر پلیس‌های جهان است.

او با بیان این‌که همه مأموریت پلیس در راستای نیازهای مردم و جامعه است، افزود: همه مکلفند در استقرار امنیت با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند.

ملکشاهی با تأکید بر این‌که تلاش‌های شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای پلیس، موجب شده تا مردم احساس امنیت کنند و با آرامش خاطر به انجام امور بپردازند، تصریح کرد: پلیس با همدلی در کنار سایر نیروهای مسلح، نظم و امنیت را به‌عنوان مهم‌ترین اصل پیشرفت بشر برقرار کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها