کد خبر: 165430
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

در صحن علنی مجلس مطرح شد

تذکر یک نماینده نسبت به نبود نام احمدی‌نژاد در گزارش تخلفات نفتی

نادر قاضی‌پور، نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس در واکنش به ارائه گزارش تخلفات نفتی در نیروی انتظامی دولت نهم و دهم، نسبت به تاکید بر تخلفات یک نهاد انقلابی انتقاد کرد و گفت: مقدمه این تخلفات از زمانی شورع شد که احمدی‌نژاد نفت کشور را به اشخاصی مثل بابک زنحانی داد.

تذکر یک نماینده نسبت به نبود نام احمدی‌نژاد در گزارش تخلفات نفتی
کد خبر: 165430
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره‌های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی طی سال‌های 1389 لغایت 1395 اختصاص داشت، در اخطاری اعلام کرد: این گزارش کمیسیون یک بعدی نوشته است. چرا اسمی از آقای احمدی‌نژاد نیامده است. همه این اقدامات توسط شخص احمدی‌نژاد و بابک زنجانی انجام شده است.

او افزود: مقدمه این تخلفات از زمانی شورع شد که احمدی‌نژاد نفت کشور را به اشخاصی مثل بابک زنحانی داد. خواهشمند است گزارش بفرمایید تکلیف این افراد را نیز مشخص کنند.

نماینده اصولگرای ارومیه خاطرنشان کرد: کل تخلفات موارد بسیاری است و از آیت‌الله لاریجانی تشکر می‌کنم که به همه این پرونده را دارند و به آن رسیدگی می‌کنند. درحالی که فقط به تخلف یک نهاد انقلابی اشاره شده است.

قاضی‌پور تصریح کرد: اسامی کسانی که با هاله نور بودند، در این پرونده نیامده است. گزارشات تخلفات رییس‌جمهور وقت هم به صحن بیاید و در این مجلس به آن رسیدگی شود.

علی لاریجانی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: دیوان محاسبات و دادستانی در حال پیگیری است. نکته قاضی‌پور این است که کمیسیون موضوع را با جدیت دنبال کند که همین‌طور خواهد بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها