کد خبر: 189259
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

حسن روحانی، رییس‌جمهوری درمراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید لبنان

ایران به حمایت از لبنان ادامه می‌دهد

حسن روحانی، رییس‌جمهوری در دیدار سفیر جدید لبنان در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایتهای خود از دولت و ملت این کشور برای مقاومت مقابل گروه های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

ایران به حمایت از لبنان ادامه می‌دهد
کد خبر: 189259
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رییس‌جمهوری روز سه شنبه درمراسم دریافت استوار نامه «حسن عباس» سفیر جدید لبنان در تهران بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در این کشور به عنوان کشور بسیار مهم خاورمیانه تاکید کرد.


وی روابط ایران و لبنان را در طول تاریخ عمیق، دوستانه و صمیمانه خواند و اظهارداشت: ایران از گسترش و تعمیق روابط در همه عرصه ها با لبنان استقبال می کند.


رییس جمهوری با ابراز خرسندی از همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب مختلف در لبنان، انتخابات اخیر در این کشور را نشان دیگری از اداره لبنان براساس مردم سالاری و نظر مردم دانست.


روحانی گفت: امیدواریم این انتخابات، وحدت در لبنان را بیش از پیش تقویت، روند شکوفایی اقتصادی این کشور را فراهم و روابط تهران - بیروت را مستحکم تر سازد.


سفیر جدید لبنان در تهران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که لبنان مصمم است روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها گسترش و توسعه دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها